پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

رسانه و تبلیغات عامل موثر در جهش تولید است | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41124
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۰۳ - ۰۱:۰۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه و تبلیغات عامل موثر در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ است.

رسانه و تبلیغات عامل موثر در جهش تولید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه و تبلیغات عامل موثر در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید احسان عسکری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به نام گذاری های اقتصادی سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری گفت: طی چند سال اخیر شعارهای سال در حوزه اقتصادی بوده که نشان از جریان سازی براساس شرایط کشور دارد که با فرهنگ سازی مشکلات کشور حل و فصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم افزود: برای ارتباط با مردم نیازمند فرهنگ سازی هستیم که این نقش بر عهده رسانه ها و صدا و سیمای مرکز استان است که در همین خصوص جلسات مشترک با برنامه سازان صدا و سیما در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات بزرگ و بنیادی در این دولت در حال انجام است، گفت: نیازمند انتقال این اقدامات به جامعه و همگرایی با مردم هستیم که صدا و سیما می تواند کمک بزرگی برای اطلاع رسانی این اقدامات انجام دهد.
عسکری بیان کرد: برای جهش تولید و زیبایی وجه اقتصادی، باید مشارکت مردم بسیار عمیق باشد تا برنامه ریزان اقتصادی مبتنی با این مشارکت عمل کنند که این مهم بیشتر نیازمند تسهیلگری امور، تامین زیرساخت ها، بهبود شرایط تسهیلات بوده که در این خصوص اقدامات لازم تدبیر شده است.

وی با تاکید براینکه رویکرد مقام معظم رهبری به اقتصاد رویکرد مردم مبنا است، تصریح کرد که در همین خصوص برگزاری جلسات با رسانه ها و صدا و سیما در جهت برنامه ریزی برای چگونگی استفاده از ظرفیت مردم در حوزه جهش در بخش تولید طراحی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان هم با اشاره به اینکه نگاه به رسانه بیشتر اطلاع رسانی است، گفت: رسانه ها باید به رسالت خود عمل کنند و به دنبال جریان سازی، نقد منصفانه و ارائه راهکارها در راستای بهبود شرایط باشند.
امیر رئوف بیان کرد: برای پیشرفت استان نیازمند سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی هستیم چرا که از ظرفیت بالایی برخوردار بوده، لذا مهیا کردن زیرساخت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در کنار ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی نیاز مبرم است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت هلدینگ‌ها برای پیشرفت اقتصادی در استان گفت: اهمیت نقش رسانه در مباحث تولید محتوا در پرداختن به ظرفیت ها و داشته های استان می تواند به این هدف مهم تسریع بخشد.
رئوف با اشاره به اینکه هدف مقام معظم رهبری از مشارکت نوعی فرهنگ سازی و کار فرهنگی است، گفت: راه اندازی تعاونی های مختلف و استفاده از سرمایه های مردمی می تواند در جهش تولید موثر باشد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان