پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

تلاش‌های ستودنی تیم اقتصادی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41193
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۰۳ - ۲۳:۴۱

تیم اقتصادی استان با تلاش‌های ستودنی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) نمره قابل قبولی کسب کرد.

تلاش‌های ستودنی تیم اقتصادی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ تیم اقتصادی استان با تلاش‌های ستودنی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) نمره قابل قبولی کسب کرد.

سید امیر تیمور موسویان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن ابراز قدردانی از مجریان برگزاری نمایشگاه، در خصوص این رویداد مهم بین المللی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو) برای ششمین بار و با مشارکت بیش از ۲۰۰۰ هزار تجار و بازرگان بالغ بر ۸۰ کشور جهان در این نمایشگاه و از ۸ اردیبهشت لغایت ۱۲ اردیبهشت برگزار گردید.

موسویان با بیان اینکه تعمیق و ارتقا نهضت ساخت داخل باعث خودکفایی، ارزآوری و عملیاتی شدن جهش تولید می‌شود به تاثیر این دستاورد مهم در افزایش سهم‌ کشور از بازارهای جهانی و کسب تجارب بیشتر تجار و بازرگانان اشاره کرد.
مدیرکل صمت افزود: بی تو بی های (B2B) برگزار شده در دو بخش اعم از؛ مذاکرات تجاری با فعالین اقتصادی و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در داخل کشور و مذاکرات بین المللی با کشورهای آفریقایی، اوراسیا و کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس انجام گرفت که امید می‌رود؛ زمینه ساز سرمایه‌گذاری‌های مطلوب در استان باشد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان