پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

قدس؛ قلب جهان اسلام | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 66
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۹۰ - ۰۸:۰۳

امسال در حالی به استقبال برگزاری روز قدس این یادگار اندیشه تابناک حضرت امام خمینی(ره) می رویم که نورانیت انقلاب  اسلامی و تأثیرات بی بدیل آن موج بیداری جهان عرب و مظلومین عالم را حتی در قلب اروپا و امریکا و افریقا و دیگر اقصی نقاط در پی داشته و این تأثیرات می رود تا قرن ۲۱ را قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین رقم بزند. روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام در تقابل با دشمن غدار و نژاد پرست صهیونیسم بین الملل است. 
صهیونیسم بین الملل با پیچیده ترین ترفندها و اهرم های فشار به پشتیبانی ابرقدرت غرب امریکای جنایتکار پابه میدان ذبح حقایق گذاشته و دراین مسیر از مثلث شوم زر و زور و تزویر عرصه را بر آزادگان عالم تنگ نموده است.

قدس؛ قلب جهان اسلام

امروزه صهیونیسم نژادپرست،متجاوز و غاصب با پشتیوانه های مالی امریکا اعم از نظامی و اقتصادی تحت لوای شعار دروغین حقوق بشر و دموکراسی بی محابا بر مظلومین فلسطین می تازد اما به لطف و عنایت الهی و پایداری ملت مظلوم فلسطین هرچه زمان می گذرد از هیمنه صهیونیسم کاسته و بر ابهت و قدرت فلسطینیان و مظلومین عالم افزوده می شود. امروزه در لوای نهضت بیداری اسلامی و سقوط فرعون های زمان همچون حسنی نامبارک حلقه بر صهیونیسم نژادپرست روز به روز تنگ تر می شود. گرچه تفکر صهیونیستی بر تصمیمات نابخردانه سران کفر جهانی در اروپا و امریکا سایه انداخته اما بیداری ملت ها فرصت را از  قدرتمندان فرصت طلب جهانی گرفته است و چنانچه امروزه شاهدیم اوباما که تا دیروز دست در دستان امثال حسنی مبارک،قذافی ،بن علی و… دیگران داشت؛با بیداری ملتها با یک چرخش ۱۸۰ درجه ای دوستان دیروز را متهم به دیکتاتوری می کند چرا که آنچه برای غرب و امریکا و صهیونیسم بین الملل مسلم است منافع می باشد نه دفاع از مظلومین. متأسفانه سازمانهای بین المللی که آلت دست صهیونیسم بین الملل هستند آنچه را پی می گیرند فقط در راستای منافع اسرائیل و غرب است و در لوای شعارهای دروغین حقوق بشر ،حق بشریت را زیرپا گذاشته و ارابه های جنگی خویش را بر اجساد انسانهای مظلوم به پیش می رانند و نمی دانند که اراده ملتها در مقابل اراده های جنگی چنان سترگ است که در  صف پولادین آنها خللی وارد نخواهد کرد. اگر امروزه رهبر انقلاب اسلامی از فلسطین دفاع می کنند و ملت ایران پشت سر رهبری لبیک گوی این حمایت هستند بیانگر ملتی است که به رسالت الهی و دینی و انسانی خویش عمل می نماید و می رود تا به فرموده امام خویش که فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛بلکه روز اسلام است، به ابرقدرتها بفهماند که دیگر دوره تجاوزگری آنها به ممالک اسلامی به پایان رسیده و با بیداری ملتها به یاری خداوند شمارش معکوس سقوط دیکتاتورها و مستبدین و متجاوزین جهانی و منطقه ای آغاز شده است و ان شاء الله می رود تا شاهد خاورمیانه ای عاری از اسرائیل و صهیونیسم باشیم.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد