پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

عملیات وعده صادق فروپاشی اسراییل را سرعت بخشید | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41169
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۰۳ - ۱۸:۱۰

مسئول حوزه نمایندگی سپاه فتح گفت:عملیات وعده صادق سپاه با شکست عملیاتی و ماهیتی رژیم صهیونیستی، فروپاشی اسراییل را سرعت بخشید.

عملیات وعده صادق فروپاشی اسراییل را سرعت بخشید

مسئول حوزه نمایندگی سپاه فتح گفت:عملیات وعده صادق سپاه با شکست عملیاتی و ماهیتی رژیم صهیونیستی، فروپاشی اسراییل را سرعت بخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور مسئول محترم حوزه نمایندگی سپاه فتح استان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان، مسئول دفتر حوزه نمایندگی، مسئول حفاظت، معاونت های ناحیه عشایر و مسئولین حوزه ها و پایگاه های این ناحیه در سالن جلسات ناحیه عشایری برگزار شد.

حجت الاسلام حکمتی نیک در این جلسه با اشاره به اینکه مردم زمان حال جمهوری اسلامی همه کاره انقلاب اسلامی هستند و در این دوران که دشمن با تمام قوا مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند همین مردم با درک و بصیرت مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده اند افزود: خدمت به این مردم باعث افتخار ما است که نصیب شما مسئولین حوزه ها و پایگاه ها و معاونت های ناحیه عشایری شده است و باید قدر بدانید.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه فتح اظهار داشت:هشتم تا سیزدهم اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی است که ۱۲ اردیبهشت مصادف با شهادت فقیه و فیلسوف زمان شهید مطهری، روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است و آثار ارزشمندی از این شهید گرانقدر برای ما به یادگار مانده است.
حکمتی نیک تصریح کرد: برای آموزگار خوبی ها به مردم همه جنبندگان زمین استغفار می کنند.

وی ادامه داد: امیرالمومنین علی علیه السلام به ما توصیه کرده است مانند زنبور عسل که روی بهترین گل ها می نشیند و چیزهای طیبه می خورد و بهترین خوراکی را به ما می دهد، انسان بهترین تغذیه روحی و مادی را باید داشته باشد.
حکمتی نیک بیان داشت: پیامبر اکرم نیز فرمودند عبادت هفتاد جز است که بافضیلت ترین عبادت لقمه پاک است که اگر رعایت کنیم نتیجه خوراک حلال، فرزندان سالم است و سلامت روح هم نتیجه آن بهشت برین و سعادت و عاقبت به خیری است.

مسئول محترم حوزه نمایندگی سپاه فتح عنوان کرد:رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و پیشبرد نظام و معرفی گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از مرزها است که امروز در جبهه مقاومت شاهد هستیم.
حکمتی نیک تأکید کرد: همه ماموریت ما رسیدن به این رسالت است و زیربنای کار همین مسائل معنوی و اعتقادی است که تفاوت ما با نیروهای نظامی دشمن همین معنویت و روحیه شهادت طلبی است.

وی با اشاره به عملیات مهم وعده صادق سپاه پاسداران گفت: مهمترین دستاورد این عملیات دور کردن کشور از جنگ و تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که ۱۲ روز به اسراییل اعلام کردیم باید تنبیه شود و پای آن ایستادیم و ضربه پشیمان کننده به آنها زدیم و سیلی محکمی خورد که جرأت پاسخ ندارد.

حکمتی نیک ویژگی های مهم عملیات وعده صادق را چنین توصیف کرد: اولین عملیات علیه صهیونیست ها، بزرگترین حمله پهپادی جهان و نخستین حمله ترکیبی موشک و پهپادی و اولین حمله کشور ما علیه اسراییل بود و علیرغم آمادگی صد درصدی دشمن و هم پیمانانش همان مواضعی که سرداران ما را به شهادت رساند زدیم که شکست عملیاتی برای آنان بود و مهم تر اینکه شکست ماهیتی برای صهیونیست ها شدکه زمینه فروپاشی آنان را فراهم ساخته است.
در پایان این مراسم از مربیان برتر عرصه جهاد تبیین ناحیه عشایری تجلیل به عمل آمد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان