پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

قدرشناسی و استمداد برای نجات جان یک جوان | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 9187
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۹۶ - ۱۷:۰۸

 رفتار جوانمردانه بر بلندای تاریخ ثبت می شود و سالها و قرن ها محمل کردار، موضوع گفتار و تحسین و دعای خیر است. اصلاح ذات البین و مشی بزرگوارانه و توأم به عفو و بخشودگی در وجدان انسان و روابط اجتماعی ماندگار و صد البته الگو و سرمشق آیندگان از ایلات و قبایل خواهد بود. […]

قدرشناسی و استمداد برای نجات جان یک جوان

 رفتار جوانمردانه بر بلندای تاریخ ثبت می شود و سالها و قرن ها محمل کردار، موضوع گفتار و تحسین و دعای خیر است. اصلاح ذات البین و مشی بزرگوارانه و توأم به عفو و بخشودگی در وجدان انسان و روابط اجتماعی ماندگار و صد البته الگو و سرمشق آیندگان از ایلات و قبایل خواهد بود.

همه بزرگان و ریش سفیدان و آبروداران ایلات و مقامات خیرخواه درحادثه ناخواسته و ندامت باری، خواهش گر و شفیع شدند و اولیاء محترم دم نیز با بزرگ منشی از حقوق حقه خود در قصاص نفس گذشتند و به این فرهنگ زیبای عاطفه برانگیز ایل و نشأت گرفته از مکتب اسلامی و سیره علوی که می فرمایند: «لذتی که در عفو است در انتقام نیست» ارج گذاشتند.آنجا که روح رحمت شمار توأم با تفضل اولیاء محترم دم، شجاعانه و جوانمردانه، آبروی معمرین و شاخصین دیار خود را پاس داشتند و با عدول از قصاص که هرگز فراموش نمی شود در تاریخ عشایر که همه دلها به هم پیوند احساسی و لامحاله و دیدار مداوم دارند برای آیندگان الگویی ثبت نمودند.

خانواده مدیون با قدرشناسی از عموم بزرگان، معمرین و خیرخواهان که واسطه این کار خیر شدند به تکریم می نگرد و به طریق اولی قدرشناس مرحمت ویژه فراموش ناشدنی اولیاء محترم دم، بستگان و طایفه بزرگ گنجه ای بوده که در این مهم نقش مثبت ایفاء کرده اند.

بنا به مراتب نیازمند یاری ارباب مساعدت و دست های سخاوتمند همه  اهالی فهیم استان و شهروندان درحد توان و رغبت هستیم که شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۱۲۵۹۹۶۷۵ بانک ملی به نام سید صدراله آذرآئین از باب استمداد و اضطرار به این کار ضروری اختصاص یافته است. باشد که خداوند اجر عموم را عطا فرماید.

 

خانواده آذرآیین

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
  1. داریوش گفت:

    اینجانب با وجودی که غیر بومی استان هستم سالهاست که خانواده محترم آذرآیین را میشناسم.خانواده ای محترم و مردم دار و با اصالت.در این خانواده شخص سید صدرالله انسانی بزرگوار و متین و رفیقی همه چیز تمام میباشد.اینجانب هیچ شکی ندارم که اگر این مشکل ناخواسته برای خانواده ای دیگر از بویراحمد رخ داده بود خانواده آذرایین از هیچ کوششی دریغ نمیکردند.لذا مردم قدرشناس و بافرهنگ بالای بویراحمد نیز میبایست به استمداد این خانواده بزرگوار لبیک گفته و دل خانواده ای بزرگ و مادری غم زده را شاد گردانند.بی شک اجر معنوی اینکار از سوی خداوند بلندمرتبه چندین برابر خواهد بود

متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد