پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41158
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۰۳ - ۲۱:۵۳

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق نشان داد هر خطری علیه این کشور پاسخ شدیدی در پی دارد و هیچ کشوری تاثیر گذاری روی تصمیم های ایران را ندارد.

هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق نشان داد هر خطری علیه این کشور پاسخ شدیدی در پی دارد و هیچ کشوری تاثیر گذاری روی تصمیم های ایران را ندارد.

بندیر نیوز/امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه در اجلاسیه۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه وبویراحمد افزود: اینکه رژیم غاصب صهیونسیتی یک شهر بی دفاع (غزه) را مورد حمله قرار می دهد و هزاران زن و کودک را به بدترین شکل بمباران می کند هیچ ارزش عملیات نظامی ندارد و مصداق بارز عملیات نظامی، پاسخ تنبیهی و عملیات صادق جمهوری اسلامی است که یک نقطه نظامی در فاصله ای بالای هزار و ۵۰۰ کیلومتر را نشانه می گیرد و به هدف می زند.

موسوی با اشاره به عملیات “وعده صادق” توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی از چند روز قبل از عملیات وعده صادق به رژیم صهیونسیتی هشدار داده بود و حتی بسیاری از کشورهای دیگر نیز این عملیات مطلع بودند.

وی با بیان اینکه اسرائیل از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کرد افزود: جمهوری اسلامی ایران مأموریت خود را به‌خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.

موسوی ابراز کرد: وعده صادق خنجر امت اسلام بود و تصور اینکه کسی نمی تواند به اسرائیل حمله کند، را برهم زد و قلب تمام آزادیخواهان جهان را شاد کرد.

وی با بیان اینکه یادواره شهداء تداعی ایثارها و رشادت های آنان برای نسل جوان است گفت: این اقدام پاسخ جنایت رژیم کودک کش اسرائیل مقابل ایران اسلامی بوده است.

موسوی رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام دادند و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند به همین دلیل عملیات تنبیهی به دست رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی ادامه داد: آن چیزی که از همه آنها مهمتر است اراده ملت ایران اسلامی و نیروهای جمهوری اسلامی است.

موسوی بیان کرد: علیرغم اینکه صدها مسافرت هوایی غیرنظامی، اقتصادی که در منطقه وجود داشت این عملیات چنان دقیق انجام شد که دنیا را متحیر، آن‌ها به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پنجاه سال پیش یک ناو آمریکایی وقتی در منطقه تردد می‌کرد همه دست‌به‌سینه می‌ایستادنددر حالی که اکنون آمریکا وقتی اتفاقی در منطقه رخ می دهد به جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند که ما در این اتفاق دخل و تصرف یا مشارکتی نداشته‌ایم.

موسوی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را در زمان و مکان مناسب دقیق و کوبنده جواب خواهد داد و این پیامی برای همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم این استان در تاریخ این سرزمین حماسه‌آفرینی‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بیشترین اعزام به جبهه‌ها را به لحاظ جمعیت داشتند.

موسوی با اشاره به نبوغ سیاسی مردم این استان در سال‌های اخیر نیز گفت: مردم این استان بیشترین آمار را به لحاظ شرکت در اعرصه های مختلف را در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی حماسه‌آفرینی مردم گچساران در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷ را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و عنوان کرد: تاریخ این دیار مملو از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شجاعت‌های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرزوبوم دارد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران شجاعت و فداکاری را بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: تاریخ هر دیار از حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های افراد شجاع و فداکار خود به نیکی یاد می‌کند.

موسوی از برگزارکنندگان این اجلاسیه قدردانی کرد و گفت: برگزاری این یادواره‌ها نشان از آن دارد که مردم شهدای خود را فراموش نخواهند کرد و یاد و نام آن‌ها همیشه زنده و همچنین فرهنگی ایثار و شهادت در دل این دیار جاری و ساری است.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان