پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

در سلسله بازدیدهای بهرامی از ادارات؛ دیدار منتخب مردم با همکاران سابق در شهرداری | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41013
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۰۳ - ۰۰:۵۱

در ادامه سرکشی از دستگاههای اداری و خدمت رسان منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری یاسوج یاد و خاطره اولین دوره مدیریت خود در این نهاد خدمت رسان را زنده کرد.

در سلسله بازدیدهای بهرامی از ادارات؛ دیدار منتخب مردم با همکاران سابق در شهرداری

در ادامه سرکشی از دستگاههای اداری و خدمت رسان منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری یاسوج یاد و خاطره اولین دوره مدیریت خود در این نهاد خدمت رسان را زنده کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از فصل جنوب ، محمد بهرامی در این دیدار با حضور در معاونت ، سازمان و ستادهای مختلف با آنها دیدار و گفت وگو کرد .

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : هنوز هم ما خود را عضو خانواده شهرداری می دانیم و هر چه داریم از شهرداری یاسوج است و سالها افتخار همکاری در کنار این عزیزان را دارم و همواره با آنها دوست بوده و هستیم .

محمد بهرامی افزود : امروزه کار شهرداری ها بسیار سنگین است و با توجه به تحریم ها و فشار های اقتصادی بر مردم و همچنین توقع شهروندان از این دستگاه در خصوص توسعه زیرساخت ها و کارهای خدمات رسانی تلاش مضاعفی می طلبد .

وی خاطرنشان کرد : امدیم که هم عرض تبریک داشته باشیم و خسته نباشید به دوستان بگوییم و بگوییم در کنار شما در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان عزیز خواهیم بود.

IMG 20240407 004641 826

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد