پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

راه اندازی پویش صدای غزه ویژه اصحاب رسانه در آستانه روز جهانی قدس | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40974
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۰۳ - ۲۲:۳۷

سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پویش صدای غزه ویژه اصحاب رسانه در آستانه روز جهانی قدس خبر داد.

راه اندازی پویش صدای غزه ویژه اصحاب رسانه در آستانه روز جهانی قدس

سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پویش صدای غزه ویژه اصحاب رسانه در آستانه روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، محمد صادق درفشی روز چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس گفت: نام‌گذاری روز قدس تاریخی ترین راهبرد حضرت امام(ره) بود و ایشان در ۱۶ مرداد سال ۵۸ خطر رژیم غاصب صهیونیستی را به مسلمانان جهان گوشزد کردند.

سرپرست روابط عمومی استانداری افزود: فلسطین همچنان مسئله اول دنیای اسلام است و مقام معظم رهبری طی سال های متمادی بر این موضوع تاکید کردند.
وی بیان کرد: از همه مدیران دعوت شده ضمن فضاسازی اداری حضور باشکوهی در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و اعلام انزجار از رژیم نسل کش اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم غزه داشته باشند.
درفشی با اشاره به نقش سازمان ها و تشکل های مردم نهاد برای دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در این روز گفت: سازمان ها و تشکل های مردم نهاد عموم جامعه را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که جمعه هفدهم فروردین ماه در سراسر استان برگزار می شود دعوت کند.

سرپرست روابط عمومی استانداری با اشاره به موضوع مهم جهاد تبیین در مسئله فلسطین و غزه گفت: بحث روز جهانی قدس صرفا حضور در راهپیمایی نیست،آنچه مهم و مورد تاکید است جهاد تبیین در مسئله فلسطین است.
سرپرست روابط عمومی استانداری از راه اندازی پویش صدای غزه ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خبر داد و گفت: رسانه های استان می توانند حضور باشکوه مردم و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل را در قالب فیلم، عکس، دلنوشته بیان و صدای مظلومیت مردم غزه را به گوش تمام مردم دنیا برسانند.

وی از راه اندازی تریبون آزاد با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: این تریبون فرصتی است تا مردم ضمن اعلام انزجار از جنایت های این رژیم جعلی، حمایت از مردم مظلوم اما مقتدر غزه را با زبان خود به گوش آنها برسانند.

درفشی با اشاره به ظرفیت حضور بانوان در باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امور بانوان استانداری نیز از همه بانوان جهت شرکت باشکوه در این راهپیمای و همبستگی با مادران داغدار غزه و فلسیطن دعوت به عمل آورد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان