پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

پذیرش ۸۰۰۰هزار مسافر نوروزی در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40962
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۰۳ - ۲۳:۳۵

۸۰۰۰هزار مسافر نوروزی در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد پذیرش شد که شامل ۱۶۰۰خانوار از استانهای مختلف کشور بوده است.

پذیرش ۸۰۰۰هزار مسافر نوروزی در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،۸۰۰۰ مسافر نوروزی در سامانه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد پذیرش شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در آخرین روز از پذیرش مسافران نوروزی گفت: ۸۰۰۰هزار مسافر نوروزی در سامانه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد پذیرش شد.

ایرج حجتی افزود: ۱۶۰۰خانوار از استانهای مختلف کشور به ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد مراجعه نمودند.

معاون ستاد اسکان فرهنگیان بویراحمد تصریح نمود ؛ آمار پذیرش مسافران نسبت با سال گذشته در سطح پایینی بود.
حجتی علت آمار پایین را حلول ماه مبارک رمضان و بارش های های مکرر رحمت الهی دانست.

وی در پایان ضمن اعلام تقدیر و تشکر بازدیدکنندگان استانی و شهرستانی از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد بیان نمود: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در واقع به تنهایی توانست استقبال بسیار خوبی از مسافران نوروزی داشته باشد و در ادامه از متولیان این امر خواست که از هم اکنون نسبت به تجهیز امکانات ستاد اسکان برای سالهای آینده همکاری لازم را داشته باشند

حجتی تمامی امکانات و تجهیزات ستاد اسکان این شهرستان را فرسوده خواند و تاکید نمود :امکانات موجود به سالهای ۸۴و ۸۵برمیگردد که در واقع این موضوع زیبنده ستاد اسکان مرکز استان نمیباشد.

وی از تمامی همکاران ستادی خود در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که به مدت ۱۴روز تعطیلات نوروزی شبانه روز پای کار بودند و با دل و جان انجام وظیفه نمودند تقدیر و تشکر نمود.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان