پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

پیام تسلیت دکتر جاودان سیرت به جامعه فرهنگی/ملا علی آریافر آموزگاری از تبار عشق | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40885
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۰۲ - ۱۴:۵۰

آنچه زنده یاد ملاعلی را از دیگر همقطاران خویش متمایز میساخت، حس نوعدوستی ، سخنوری ،آرامش ، متانت و عشق به آرمانهای مردم ایل و تبارش بود که در درونش نهفته بود .

پیام تسلیت دکتر جاودان سیرت به جامعه فرهنگی/ملا علی آریافر آموزگاری از تبار عشق

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با ارسال متنی به پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، هجران جانسوز پیشکسوت تعلیم و تربیت ملا علی آریافر را به جامعه شریف فرهنگی تسلیت گفت. متن یادداشت بشرح زیر است.

انالله و انا الیه راجعون
فقدان زنده یاد ملا علی آریافر موجب تالم و تاسف همه اقشار جامعه گردید. او که سخنوری قابل و از کلامی فصیح ، نافذ و شیوا بهره می برد به مردم دیارش و فرهنگ کهن و تمدن متعالی اش افتخار میکرد و بعنوان یکی از چهره های محبوب فرهنگی و آموزگاران عشایری دوران پر افتخار بهمن بیگی ، در کسوت بازنشستگی در میان امواج شادی و غم آحاد مردم غوطه ور بود و در هر کوی و برزنی حضورش اشارتی به دلبستگی اش به مردم این خطه از کشور پهناور ایران اسلامی بود .
جملات هوشمندانه و بزرگ منشانه زنده یاد ملا علی آریافر که با مهارتی مثال زدنی بیان میشد ، تاثیر نیرومندی بر مخاطبان میگذاشت که تا ابد بر لوح ذهن شنونده نقش می بست و فضایی شورآفرین برای همراهی و همزبانی مردم دیارش خلق میکرد بطوریکه بخشی از حافظه جمعی جامعه گردیده است .

آنچه زنده یاد ملاعلی را از دیگر همقطاران خویش متمایز میساخت ، حس نوعدوستی ، سخنوری ،آرامش ، متانت و عشق به آرمانهای مردم ایل و تبارش بود که در درونش نهفته بود .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه فرهنگی استان ک ب از خداوند بزرگ خواهانم این عزیز سفر کرده را با صالحان و نیکان محشور بدارد و به بازماندگان صبر ، تحمل و بردباری عنایت فرماید .
روحش شاد
دکتر جاودان سیرت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان