پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

فرهنگ ایرانی - اسلامی با نصب المان های شهری/هفت سین در هفت تیر | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40848
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۰۲ - ۱۲:۰۶

سنت های زیادی در بین ایرانیان برای نورزوز وجود دارد که یکی از این الگوها و سنن رایج طراحی سفره هفت سین است که امسال با ایده استقبال از نوروز هفت سین به همراه المان کلام الله مجید در میدان هفت تیر نصب شد .

فرهنگ ایرانی – اسلامی با نصب المان های شهری/هفت سین در هفت تیر

در آستانه سال نو و فرارسیدن عید نوروز و با هدف استقبال از نوروز و ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهر ،همراه با احیای سنت دیرینه ایران باستان المان هفت سین به همراه قرآن مجید در یکی از شلوغ ترین نقاط مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نصب شد .

شهردار یاسوج در حاشیه نصب این المان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: المان های شهری یکی اصلی ترین معرف های شهر ، شهروندان است و المان هفت سین نقش تاثیرگذاری در روحیه مردم ، ارتباطات عاطفی افراد با فضاههای شهری و به تبع آن ارتقای سرزندگی و پویایی این گونه فضاها را به دنبال خواهد داشت .

کیوان آشنا ادامه داد : بمناسبت فرارسیدن بهار و عید نوروز ۱۴۰۳ با هدف نشاط شهروندی ، زیبا سازی و مبلمان شهری در چند نقطه سطح شهر و ورودی ها، المان های مرتبط با عید نوروز توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری نصب می گردد.
photo 2024 03 14 00 18 00

آشنا اضافه کرد : سنت های زیادی در بین ایرانیان برای نورزوز وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها سفره هفت سین است که یکی از الگوها و سنن رایج طراحی سفره هفت سین است که امسال با ایده استقبال از نوروز هفت سین به همراه المان کلام الله مجید در میدان هفت تیر نصب شد .

وی گفت : در آینده ای نزدیک المان های دیگری با طراحی منحصر به فرد در سطح شهر نصب می شود .

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان