پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

حسن رضاپور در یک قدمی صندلی پر چالش آموزش و پرورش/ استقلال فکری شرط ثبات مدیریتی | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40808
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۰۲ - ۰۱:۲۲

بیشترین هجمه، ناشی از انفعال عزت خواه در مقابل مدیران اسبق این نهاد بوده که پس از تامین خواسته های خویش در مهره چینی های خاص، وی را یکه و تنها رها کرده و این بزرگترین اشتباه سیاسی این مدیر فرهنگی و حراستی بود که زلف خود را با سیاسیون گره زد و موجب ایراد اتهام عدم استقلال مدیریتی و بهانه استاندار در عزل وی شد.

حسن رضاپور در یک قدمی صندلی پر چالش آموزش و پرورش/ استقلال فکری شرط ثبات مدیریتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، رسانه های محلی از انتصاب قریب الوقوع مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند.

گفته می شود در ابتدای هفته آینده «حسن رضاپور» به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش معارفه و عزت خواه که در شرف بازنشستگی است، غزل خداحافظی می خواند.
مطالبات جامعه فرهنگی از سال گذشته تا کنون، تداوم مدیریت عزت خواه را در صدر گسترده ترین نهاد فرهنگی به مهمترین چالش استان تبدیل نموده بود که در آستانه انتخابات و محض آرامش فضای سیاسی متوقف شد.

آن طور که نقل می شود، بیشتر این هجمه ناشی از انفعال عزت خواه در مقابل مدیران اسبق این نهاد بوده که پس از تامین خواسته های خویش در مهره چینی های خاص، وی را یکه و تنها رها کرده و این بزرگترین اشتباه سیاسی این مدیر فرهنگی و حراستی بود که زلف خود را با سیاسیون گره زد و موجب ایراد اتهام عدم استقلال مدیریتی و بهانه استاندار در عزل وی شد.

با عنایت به نهادینه شدن موضوع عزل و نصب های مدیریتی با هماهنگی نمایندگان که طی سالهای متمادی بدنه دولت‌ها را در مظان اتهام عدم استقلال قرار داده است، شاید این تصمیم با چراغ سبز منتخبین جدید مردم در شرف وقوع باشد اما هنوز موضع رسمی منتخبین اعلام نشده و بر اساس بدعت حاکم شده ممکن است ثبات این مدیریت را در آینده نزدیک در معرض خطر قرار دهد‌ که بازی با آبروی شخصیت های فرهنگی نیز به صلاح جامعه نیست.

البته ممکن است کارنامه مدیریتی رضاپور با ۲۸ سال سابقه کار در سطوح آموزشی و مدیریتی آموزش و پرورش، تجربه معاونت سازمان محیط زیست استان و مدیرکلی اقتصادی استانداری به اقناع جامعه فرهنگی و بازگشت آرامش به فضای گسترده ترین نهاد تعلیم و تربیت به شرط استقلال مدیریتی منجر شود که باید به قضاوت زمان سپرد.

زریر حجتی

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان