پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40806
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۰۲ - ۲۲:۵۸

آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در حوزه‌های شهرستان های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان داد و گفت: این آزمون در صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۵۳ حوزه امتحانی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز؛ شاهینی با اعلام این خبر افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در حوزه‌های شهرستان های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با اشاره به اینکه در این آزمون در مجموع۱۳ هزار و ۸۱ نفر در استان ثبت نام کرده‌اند، بیان داشت: ۷۳ درصد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی زن و ۲۷ درصد آنان مرد هستند.

شاهینی با بیان اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

گفتنی است در سالجاری در مجموع هشت آزمون استخدامی شامل آزمون‌های آموزگار ابتدایی و استثنایی و آزمون دبیری و نیز شش آزمون استخدامی بطور جداگانه برای جبران کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

در همین راستا آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ( ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد) و آزمون استخدام ویژه معلولان نیز اوایل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نیروی انسانی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان