پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

انتخابات این دیار، شوری دگر داشت ! | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40799
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۰۲ - ۲۱:۳۲

امیدوارم از ورای این مشارکت و مقام اولی در کشور منافع و مزایا و محاسن آن در راه توسعه و پیشرفت این استان موثر واقع گردد و همچنان که در مقام اول بوده سیل امکانات و اعتبارات و خدمات نیز در مقام اول به این استان اختصاص یابد.

انتخابات این دیار، شوری دگر داشت !

بندیر نیوز/ سرافراز آوری

انتخابات تمام شد ، اگر چه واژه تکراری است و دوباره خواهد آمد، اما تا چهار سالی غائب خواهد بود تا نفسی تازه کند و دوباره برگردد.
این داستان در دیار ما حکایتی دیگری داشت از منظری جدید در هاله ای از شور ، شرر، شادی و نشاط، رقص ، تنبک ، های ، هوی و ایجاد فضای جدید انتخاباتی که این نوع روش نیز مقام اول در تبلیغات جدید انتخاباتی در کشور بود ، اگر چه با آگاهی و دانایی و اندیشه و خرد با فاصله‌ بود.
اما هر چه بود در این میدان ، راه روشن فردا ، پرچمش را بر بالای دنا برافراشت ،
شور بود و مشارکت اما خسران های هم در پی داشت برای این شهر خسران زده ، که امیدواریم جبران شود ،

یک انتخابات بازاری شاد که خیلی به اخلاق انتخاباتی کاری نداشت ، همه طرفداران کاندیداها تلاش کردند برای نماینده خود هر چه نشاط دارند به ستادها تزریق کنند تا بالاخره نتیجه مسابقه به:

تیم “راه روشن فردا،، واگذار گردید برای آبادانی فردای این سرزمین ،

با سیری در شعارهای انتخاباتی قرار بود ندای وحدت وحدتی ها، وحدت را در شهرستان پر رنگ سازد که وحدت مورد نظر شکل نگرفت و سردمداران وحدت هر کس قدمی در راه دیگری نهاد و خود را در جایگه دیگری جست و وحدت تازه متولد شده در عنفوان جوانی و در چهار سالگی از رشد بازماند.

بویراحمد واحد که در دوران گذشته تا کنون بدنبال آن بود این بار نیز واحد نشد بلکه واحد به واحد تبدیل شد و نتوانست با واحدهای مجزا و قبیله ای و طائفه ای ایجاد شده به تفاهم برسد و انشقاق زیادی در واحدها بوجود آمد و از میدان مسابقه نیز کنار گذاشته شد.

راه روشن فردا ، که عنقریب فتیله آن روشن شده است برای فردا به میدان آمده باید دید که با همه موانع و مشکلات و ساختار شکنی های که در این انتخاباتی ایلیاتی و قبیله ای اتفاق افتاده است آیا شعله های آن خواهد توانست تاریکخانه این دیار فقیر اما ثروتمند را به نور و روشنایی هدایت و رهنمون سازد یانه ؟
باید منتظر ماند تا پیروز راه روشن فردا، فردا را در بهارستان حضور یابد تا آینده مردم ببینند این راه به “ثواب” نزدیک است یا به” کباب”!،، و راه از چاه تشخیص داده شود و برای مردم روشن گردد.

علی ایحال بنظر میرسد اگر در کل این انتخابات که در آن این همه شور و حال ، قیل. قال، تار و ساز ، نی و تنبک ، دخالت داشت در قالب مطالبه گری و پرسش‌گری معقولانه و منطقانه از کاندیداها اتفاق می افتاد و تغییر رویه میداد، برای نسل جوان ما و به جهت تنویر آگاهی عمومی تاثیر بهتری را ایفا می نمود و این موضوع به نفع شهرستان و یک گام مهم در صحنه اجتماعی شهرستان از رشد و آگاهی ایفا می نومد که قطعا مورد اجماع صاحب‌نظران و آگاهان و نخبگان قرار می‌گرفت.

اما همهمه شادی و بازی و تخریب و طنز بزم زر، زور و هیاهوی انتخاباتی نگذاشت که این فرصت ایجاد شده به یک انتخابات پرسشگرانه و مطالبه گرانه برای این دیار فقیر تبدیل گردد، که البته امیدوارم از ورای این مشارکت و مقام اولی در کشور منافع و مزایا و محاسن آن در راه توسعه و پیشرفت این استان موثر واقع گردد و همچنان که در مقام اول بوده سیل امکانات و اعتبارات و خدمات نیز در مقام اول به این استان اختصاص یابد،

باید فعلا از همه جوانب کار گذر کنیم بلکه در این راستا همه تلاش کنند و بدانند که فصل رفاقت است و رقابت دیگر تمام شده است تا با اجماع همانگونه که برای کشور این مشارکت پدید آمده برای این شهرستان مایه خیر و برکت گردد و راه روشن فردا که برنده این انتخابات بوده همه کمک کنند تا پیگیری این موضوع را از هم اکنون دنبال کند و با قدرت کار را شروع و در دفاع از حق مردم این شهرستان جهادگرانه و فعالانه ورود نماید تا ثمرات این انتخابات پرشور در شهرستان دیده شود و مردم تاثیر آن را بر سفره زندگی اجتماعی خود حس نمایند ،

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان