پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

فرصت طلایی توسعه با همگرایی نمایندگان استان | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40792
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۰۲ - ۲۰:۱۶

حساس ترین و مناقشه برانگیزترین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پایان رسید. لشکرکشی معاندان و براندازان نظام که حکم به تحریم انتخابات داده بودند در استان ما به شکست انجامید.

فرصت طلایی توسعه با همگرایی نمایندگان استان

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، حمید طاهری از کارآفرینان برتر استان با ارسال یادداشتی پیرامون انتخابات دوره دوازدهم مجلس و اعتماد مردم به نمایندگان همگرا چنین نوشته است.
حساس ترین ومناقشه برانگیزترین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پایان رسید. لشکرکشی معاندان و براندازان نظام که حکم به تحریم انتخابات داده بودند در استان ما به شکست انجامید.

مردم هوشیار و فهیم و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر رکورد زدند. هم بالاترین درصدشرکت کنندگان راتشکیل دادند و هم بهترین ها را به دو مجلس فرستادند. دراین دور قویترین ترکیب نمایندگان راداریم که آینده ای درخشان را برای این دیار نوید می دهد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با پیروزی قاطع به مجلس خبرگان رهبری مجدداً راه یافت.
او شخصیتی اندیشمند،مسئول و مردمی است که باشجاعتی منحصر به فرد همواره درکنار مردم و با مردم بوده است. وجود این شخصیت بزرگوار برای این استان نعمتی بزرگ و گنجی بی نظیر است. او تا کنون بی رقیب بوده و همواره بی رقیب خواهد ماند.
موفقیت ایشان را تبریک گفته و برای این شخصیت ممتاز و منحصر بفرد آرزوی سعادت و سلامتی روز افزون می نماییم.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دکتر محمد بهرامی بعد از سالها حضور در این صحنه سرانجام مزد ثبات قدم، استواری و توانمندی خود را گرفت. سابقه درخشان او در مدیریت شهری یاسوج، برتری فکری او نسبت به رقیبان و کاریزمایی شخصیت او دست به دست هم دادند و این موفقیت بزرگ را رقم زدند.
دکتر بهرامی با توانمندیهایی که دارد به راحتی می تواند تبدیل به شخصیتی ملی گشته و در سطح کشور نیز بدرخشد.

موفقیت این مدیر توانمند آرزوی ماست. در حوزه گچساران، دکتر تاجگردون همانطورکه انتظار می رفت با برتری قاطع به مجلس راه یافت.
مردم حوزه انتخابیه ی او نشان دادند که قدر گوهر نایاب خود را خوب می دانند و به این شخصیت ملی به عنوان سرمایه ای عظیم می نگرند.

حسادتها و رقابت های حقیرانه افراد سرشناس نیز نتوانست ذره ای از محبوبیت او بکاهد. رد اعتبارنامه او در مجلس یازدهم از طرف افراد معلوم الحالی که او را مزاحم سو‌ء استفاده هاى خود می دیدند بر اعتبار و منزلت او در نزد ملت افزود.
تاج گردون از نوادر نمایندگانى است که وزیران و مدیران سر به آستان او می سایند. او بزرگترین سرمایه این استان در مجلس و در سطح ملی و کشوری است. بخاطر منافع استان باید قدر او را بدانیم و نگذاریم که دشمنان دیرین این دیار برای او دردسری ایجادکنند که از اثرگذاری بیفتد. او به عنوان برگ برنده این استان باید همواره در صحنه بماند و توانایی ها و دانایی های خود را در خدمت به مردم به نمایش بگذارد.

در شهرستان کهگیلویه نیز سید محمد موحد که سالهاست بلامنازع و بدون رقیب است برای آخرین بار به مجلس راه یافت. علت محبوبیت موحد و برتری اش بر دیگران درگره گشایی از کار مردم است که دوست و دشمن نمی شناسد.

برخلاف ادعای مخالفین، خدمات عمومی او هم کم نبوده است، حضور فعال او در مسائل مربوط به استان و روابط عمومی نیرومند و صبر و حوصله مثال زدنی اش او را بدون رقیب کرده است. او مؤثرترین شخصیت استان در سی سال اخیر بوده است. رکورد او در راهیابی به مجلس بی تردید تکرار نشدنی است. به همین علت ملقب به عنوان سناتور شده است. موحد نامی ماندگار برای همیشه در این دیار است.

حمیدطاهری بویراحمدی

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان