پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

بوی خون از تصرف منابع ملی می آید! | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40235
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۰۲ - ۰۱:۵۱

عاملین و مباشرین اقدامات تنش زا و مانوس با بوی خون و باروت، پس از فراغت از سلسله جنایات، حاشیه امنی برای خود تصور نموده اند و به پندار غلط از کاغذ بازی خویش و اطاله تشریفات حوزه حقوقی خوشبین و با تمسک به نسق های پوشالی و بی مقدار، سالیانه بخشی از منابع ملی را دچار حریق نموده و سپس در انظار عموم شخم‌ می زنند که ملک طلق ماست و حکم ملا نصرالدین!

بوی خون از تصرف منابع ملی می آید!

برداشت رئیس کل محترم دادگستری از قدرت نمایی متصرفین و متجاوزین به انفال در قالب تصویر شخم زدن منابع ملی و حریم قبرستان عمومی و طرح هادی و دهها مورد دیگر از ایجاد مزاحمت برای مردم روستاها توسط جنایت پیشگان معروف و تیم پیاده نظام چیست؟!

چرخ متجاوزین به منابع ملی با کار جهادی مدیر پرکار منابع طبیعی بویراحمد و تیم حفاظتی در بازدیدهای مکرر پنچر شده است اما شیطنت عقبه این تحرکات با توهم ضعیف شدن قانون در وادی قضایی موجب جری تر شدن متصرفین و به هیچ انگاشتن مسئولان ذیربط گردیده تا آنجا که محیط قبرستان عمومی را در روستا نیز شخم می زنند و از تجاوز به طرح هادی و معابر و یوردهای عمومی هم کک شان هم‌ نمی گزد!

عاملین و مباشرین اقدامات تنش زا و مانوس با بوی خون و باروت، پس از فراغت از سلسله جنایات، حاشیه امنی برای خود تصور نموده اند و به پندار غلط از کاغذ بازی خویش و اطاله تشریفات حوزه حقوقی خوشبین و با تمسک به نسق های پوشالی و بی مقدار، سالیانه بخشی از منابع ملی را دچار حریق نموده و سپس در انظار عموم شخم‌ می زنند که ملک طلق ماست و داستان ملا نصرالدین!

متصرفی که در عرض چند سال تراکتور داری با تجاوز گام به گام، چندین هکتار منابع ملی را تصاحب و ضمیمه نداشته های خود نموده، مفهومی جز حس خودمختاری نباید پنداشته باشد و از طرف دیگر، تسامح و تساهل در شعار پشتیبانی از متولیان این نهاد جهت حراست از منابع ملی به عنوان انفال، ضمانت اجرایی قانون را در انظار افکار عمومی در معرض شبهه قرار داده است!

دم‌ خروس باور شود یا قسم‌ حضرت عباس آنگاه که کار جهادی و دلسوزانه مدیر منابع طبیعی در پیچ و خم پرونده ها گم‌ می شود و متصرفین انفال به زحمات بی وقفه وی ریشخند می زنند!!

جناب آقای دادستان!
برخورد با متجاوزین و متصرفین منابع ملی که بدون توجه به اسباب مالکیت قانونی و در پوشش نسق های بی سر و ته آریامهری با حدود اربعه نامعلوم موجبات تنش و مردودی استان در طرح حد نگاری و التهاب در روستاها شده اند، در حیطه مدعی العموم است و چنانچه در مقابل رویکرد دور زدن قانون توسط متصرفین تدابیری ننمائید، امنیت را مخدوش و هزینه نظام را در آستانه انتخابات چند برابر خواهند نمود!

با اشراف کامل بر اوضاع و شناخت جامع از دسیسه های ترکیبی رها یافتگان از زندان که فراغتی جهت تطهیر و توطئه مجدد پیدا نموده اند، این وجیزه بمنزله سلب مسئولیت و برائت کشاورزان معتقد به قانون و قدرت مدعی العموم در مقابل تحرکات تنش زای افرادی که با رافت قضایی نفس می کشند، منعکس می گردد. خود دانید و امنیت!

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان