پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

«نفرین دهه هشتم» و انتحار اسرائیل برای ایجاد جنگ جهانی | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40021
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۰۲ - ۰۰:۲۸

پیش از این، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفته بود: «هیچ حکومت یهودی نتوانسته به هشتاد سالگی برسد و الآن در مراکز مطالعاتی بحث بر سر این است که عمر رژیم صهیونیستی چه عددی بین ۷۰سال و ۸۰سال است».

«نفرین دهه هشتم» و انتحار اسرائیل برای ایجاد جنگ جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، از زمان تشکیل رژیم اسرائیل، جنگی میان اندیشه یهودیت و صهیونیسم وجود دارد که جریان دوم (یهود سیاسی، صهیونیسم) توانسته است از جریان اول (یهود دینی) به منظور ایجاد روایت خود برای تشکیل «سرزمین اسرائیل» سوءاستفاده نماید.

ایهود باراک در کتاب خود «کشور من، زندگی من» به این موضوع اشاره کرده است: «برپایی کشوری یهودی در سرزمین فلسطین به‌منزله هدیه‌ای معجزه‌گونه از جانب خداوند است اما واقعیت این است که اکثر یهودیان خط مقدم ارض موعود، بی‌دین بودند»

البته ایهود باراک در مطلبی که در روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشته است، ابراز نگرانی کرده که اسرائیل دچار «نفرین دهه هشتم» شود و عمر این رژیم قبل از هشتادمین سالگرد تأسیس‌اش پایان یابد.

وی می‌نویسد: در طول تاریخ یهود، یهودیان بیش از هشتاد سال حکومت نداشتند، مگر در دو دوره؛ پادشاهی داوود و دوره حشمونیان و در هر دو دوره، آغاز فروپاشی آنها در دهه هشتم بوده است.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی افزوده است:
تجربه دولت کنونی عبری صهیونیستی، سومین تجربه است و اکنون در دهه هشتم عمر خود قرار دارد و بیم آن می‌رود که «نفرین دهه هشتم» مانند دو دوره قبلی بر اسرائیل نیز نازل شود.

نفتالی بنت نخست وزیر سابق اسرائیل نیز به نفرین دهه هشتم تصریح می‌کند: « حکومت یهود، دو بار تجزیه شد و فروپاشید، اول زمانی که عمر آن ۸۰سال بود و در بار دوم، زمانی که این سرزمین ۷۷‌ساله بود، از هم پاشید. ما اکنون در دوره سوم به سر می‌بریم و به دهه هشتم نزدیک می‌شویم».

نتانیاهو نیز در گذشته مشابه چنین سخنانی را بیان داشته است: «تاریخ به ما یادآور است که حکومت مردم یهود بیش از هشتاد سال، دوام نیاورده است»

لازم به ذکر است پیش از این، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفته بود: «هیچ حکومت یهودی نتوانسته به هشتاد سالگی برسد؛ و الآن در مراکز مطالعاتی بحث بر سر این است که عمر رژیم صهیونیستی چه عددی بین ۷۰سال و ۸۰سال است».

IMG 20231219 001844 860

تاکنون هر سه نخست وزیر اسبق، سابق و فعلی رژیم اسرائیل از نفرین دهه هشتم، سخن به میان آوردند. گویا بشدت در خوف و ترس شدید به سر می‌برنند. همین امر موجب «انتحار توسط اسرائیل» خواهد شد.

موشه یعلون، وزیر جنگ اسبق اسرائیل، همچون بسیاری از دیگر یهودیان، اکنون در برابر اقدامات صهیونیست‌ های راست‌گرای افراطی قرار گرفته است و اینگونه دست به افشاگری می‌زند: «برخی اعضای کابینه اسرائیل به دنبال ایجاد جنگ آرماگدون و انفجار قبه الصخره و تخریب مسجدالاقصی هستند»

از آرمان مشترک «یهود صهیونیسم» اسرائیل و «مسیحیت انجیلی» آمریکا در تلاش برای تخریب مسجدالاقصی اما با «هدف متفاوت» نیز نباید غافل شد که علی‌رغم اختلاف مبنا به زعم آنها با رونمایی «معبد سلیمان»، مقدمات ظهور منجی مهیا می‌شود.

البته سیدحسن نصرالله نیز با بیان کرده است: «کابینه اسرائیل خواستار تخریب قبه الصخره است و صهیونیست‌ها مدعی هستند بقایای معبد سلیمان در زیر این مسجد قرار دارد».

رهبر مقاومت هشدار داده است: «هرگونه تعرض به حریم مسجدالاقصی، منجر به جنگ منطقه ای خواهد شد».

از دیدگاه نگارنده، هرچقدر به زمان «نفرین دهه هشتم یهود» نزدیک‌تر شویم، در واقع به مکر و نیرنگ «یهود مُفسد» برای ایجاد «جنگ جهانی» نزدیک‌تر می‌شویم و هیچ بعید نیست رژیم اسرائیل برای نجات خویشتن، دست به انتحار بزند و با برپایی جنگ جهانی، سعی در تغییر معادله داشته باشد.
بویژه وقتی با دلایل مذهبی همچون ادعای «قوم برگزیده» یهود نیز همراه باشد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان