پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 29032
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۰۰ - ۱۹:۵۷

به گزارش بندیر نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم“یا من اسمه دوا و ذکره شفاء” نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زادروز بوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در  ایران دارد.  نعمت سلامتی نعمتی […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک

به گزارش بندیر نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“یا من اسمه دوا و ذکره شفاء”

نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زادروز بوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در  ایران دارد.

 نعمت سلامتی نعمتی گرانبهاست و تردیدی نیست که صیانت از سلامت انسان ها تنها برازنده افرادی است که از ناخوشی بیمارانشان غمگین و از سلامتی آنها خشنود می شوند.

و امروز که جهان و به تبع آن‌ کشور عزیزمان ایران تحت الشعاع ویروسی مرموز به نام کرونا قرار گرفته است کار مدافعان عرصه سلامت بس خطیر و حیاتی است. سربازانی که امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا جان خود را برای حفظ جان و سلامت مردم و جامعه به خطر می اندازند.

اینجانب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام جامعه پزشکی کشور؛ یکم شهریور ماه، زادروز حکیم و دانشمند بزرگ مسلمان ایرانی، ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان و کلیه کسانی که در این وادی  پر افتخار مشغول خدمت هستند بویژه پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک عرض نموده و از ایزد قادر متعال، سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون شما را مسالت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان