پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

همایش بزرگ «اصحاب عشق» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 8030
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۹۶ - ۱۵:۳۳

گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «اصحاب عشق» به همت جبهه انقلاب فرهنگی این استان و با حضور حاج حسین یکتا برگزار می‌شود. به گزارش بندیر نیوز، گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «اصحاب عشق» به همت جبهه انقلاب فرهنگی این استان روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه […]

همایش بزرگ «اصحاب عشق» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «اصحاب عشق» به همت جبهه انقلاب فرهنگی این استان و با حضور حاج حسین یکتا برگزار می‌شود.

به گزارش بندیر نیوز، گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «اصحاب عشق» به همت جبهه انقلاب فرهنگی این استان روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۶ ساعت ۱۵ در مکان حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار می شود.

هدف از برگزاری همایش اصحاب عشق، تقویت هویت عام جبهه فرهنگی و نیز لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و هم‌فکری و هم‌افزایی برای بررسی آمادگی‌های فعالان فرهنگی برای حضور قوی‌تر و مؤثرتر در جبهه فرهنگی برای استمرار راه شهدا است.

مدیران مؤسسه‌های فرهنگی، هیأت‌های مذهبی و ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، تشکل‌های دانشجویی برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند.

photo 2017 04 10 14 35 23

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان