پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

ایران درخواست آمریکا برای اجازه دادن به انجام حمله نمادین توسط اسرائیل را رد کرد | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41076
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۰۳ - ۰۶:۰۴

تهران پیشنهاد حمله نمادین برای حفظ چهره اسرائیل را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

ایران درخواست آمریکا برای اجازه دادن به انجام حمله نمادین توسط اسرائیل را رد کرد

ایران درخواست آمریکا برای اجازه دادن به انجام حمله نمادین توسط اسرائیل را رد کرد.

بندیر نیوز/منابع رسانه ای گزارش دادند که واشنگتن از کانال‌های دیپلماتیکش استفاده کرده تا از تهران بخواهد به اسرائیل اجازه دهد که یک حمله نمادین برای حفظ تصویرش انجام دهد و تهران نیز به آن پاسخ ندهد.

یک مقام امنیتی نظامی ایران  به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش  انجام دهد.

این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه  دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».

وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.
منبع: خبر فوری

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان