پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

تابویی که با اقتدار شیعه شکسته شد | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41079
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۰۳ - ۰۷:۲۸

پایگاه نواتیم، شلاخیم و نیروگاه اتمی دیمونا و… از مراکز ممنوعه، حیاتی و امنیتی ترین نقاط اسرائیل هستند که این تابو با ید بیضایی دلاورمردان سپاه شکسته شد، در واقع این نوع آمادگی موشکی مبین اوج آمادگی در تمام ابعاد برای سربازی شیعه در رکاب حضرت بقیه الله الاعظم و حکومت مهدوی است.

تابویی که با اقتدار شیعه شکسته شد

بندیر نیوز/ با قدرت اعجاز آمیز ایران اسلامی در عملیات وعده صادق، صدها موشک و پهپاد به قلب اسرائیل اصابت کرد که شخصیت های سیاسی مطرح جهان در تحلیل و خبرگزاری های مهم با شناخت کامل از سیستم دفاعی گنبد آهنین آن را موفقیت راهبردی ایران نامیدند.

نفوذ دهها موشک بالستیک به پایگاه “نواتیم” به عنوان مهمترین پایگاه هوایی و تجهیزاتی اسرائیل در نزدیکی نیروگاه اتمی “دیمونا” با عبور موفقیت آمیز از لایه های پدافندی اسرائیل، رعشه بر جان این رژیم نامشروع و دهها حامی اش انداخته است که با فعال کردن تجهیزات راداری مستقیماً به دفاع از وی پرداخته بودند.

پایگاه نواتیم و شلاخیم و نیروگاه اتمی دیمونا و… مراکز ممنوعه، حیاتی و امنیتی ترین نقاط اسرائیل هستند که با ید بیضایی دلاورمردان سپاه شکسته شد و با این قدرت موشکی که به دنیا نشان دادیم باید گفته شود حساب کار دست اسرائیل و اربابان و اذناب منطقه ای او افتاده است که این تابو شکسته شده و سپاه و ارتش اسلام برای به زباله انداختن قدرت های پوشالی تا چه میزان آمادگی دارد.
در واقع این نوع آمادگی مبین اوج آمادگی در تمام ابعاد برای سربازی شیعه در رکاب حضرت بقیه الله الاعظم و حکومت مهدوی است.

ملت ایران اسلامی مفتخر به زندگی در جوار حرم نورانی حضرت ثامن الائمه “ع” است و گنبد طلایی حضرتش مأمن دلدادگان شیدایی با هزاران رمز و راز عاشقی است.
ملتی که متوسل به وجود نورانی حضرتش هست، در مقابل هیچ مدعی قدرتی سر تعظیم فرود نمی آورد و با قوت و قدرت، تابوی گنبد پوشالی آهنین اسرائیل و هیمنه اربابانش را می شکند در حالیکه بیش از نیم قرن خط قرمز تمام دنیای عرب و غیر عرب شده بود و اکنون براستی ایران اسلامی مایه قوت و الگوی ملت های آزاده جهان و جبهه مقاومت شد.

بخش کوچکی از تکنولوژی ایران اسلامی اعم از موشک و پهباد در سپهر خاورمیانه به رقص درآمد و پایگاه‌های هوایی رژیم غاصب و فرزند نامشروع ابرقدرت های سنگدل و تهی از انسانیت را در هم کوبید تا مثلث عبری، عربی و غربی به نیمه پنهان این تکنولوژی و اقتدار پی ببرند.

غرش موشک و پهباد در سایه اعتماد آمیخته با اعتقاد به ولی فقیه بر فراز خاورمیانه در حالی به نمایش درآمد که قرن ها متمادی ایران عزیز ما تحت سلطه پادشاهان مورد تاخت و تاز و تجزیه قرار می گرفت و امروزه این اقتدار باید مورد افتخار همه دوستداران مام وطنی باشند که قبل از آن از ساخت ساده ترین ابزار جنگی عاجز و چشم به دهان قدرت های خائن بودند.

موشک ها و پهبادهای فرود آمده بر سر یهودیان صهیونیست با نقشه های خائنانه نیل تا فرات، صرفاً شخم زدن یک یا چند پایگاه هوایی این رژیم نامشروع نبود که از بستر آن به کنسولگری ایران حمله ور میشد و سرداران اسلام را به شهادت می رساند بلکه نوعی تمرین و آمادگی سربازی در رکاب امام زمان ” عج” بوده که همه دلدادگانش جهت ظهور لحظه شماری می کنند تا این غده سرطانی و اربابانش را از بیخ و بن برکنند و به یقین ایران اسلامی تحت زعامت ولی فقیه پرچمدار این حرکت میمون است و دیری نخواهد پایید که گنبد پوشالی آهنین بر سرشان آوار خواهد شد.
به امید آن روز

سرمقاله /زریر حجتی

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان