پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

دخالت آمریکا در ماجرای تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41040
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۰۳ - ۰۷:۲۵

آمریکایی ها شرایط یک جنگ راهبردی در برابر ایران و جبهه مقاومت را ندارند و درصورت اشتباه ، هیمنه آمریکایی ها شکسته خواهد شد.

دخالت آمریکا در ماجرای تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد

علی اکبر شفیعی

هفته گذشته شاهد حمله نظامی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه بودیم.در مقابل این خطای راهبردی، رهبر فرزانه انقلاب در نماز عید فطر حمله به کنسولگری یک کشور در عرف بین الملل را حمله به خاک کشور دانستند و فرمودند: رژیم غاصب صهیونیستی اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

علت حمله اسرائیل به خاطر ناکامی اسرائیل به اهداف اعلام شده در جنگ غزه است که به هیچ یک از اهدافش نرسیده و از ایران اسلامی عصبانی است. عصبانیت او عقلانیت نداشته او را ضایع کرده و حمله به کنسولگری ایران در سوریه تصمیم درستی نبود بلکه بازی با آتش بود.

بایدن در کنفرانس مطبوعاتی گفته ؛ به نتانیاهو گفتم تعهد ما به امنیت اسرائیل تعهد آهنین خواهد بود. این حرف رئیس جمهور آمریکا مثل حمله اسرائیل به کنسولگری ایران از روی استیصال است.

به رئیس جمهور آمریکا هشدار می دهیم قابلیت‌ های ویژه ایران برای پاسخ به هر گونه حمایت از سگ نجس هار منطقه ، این توان را به ما داده است تا به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلابمان عملیاتی شود و علاوه بر تنبیه رژیم کودک کش اسرائیل در آن واحد تمامی پایگاه های آمریکا در منطقه به ویژه پایگاه هوایی شیخ عیسی و الظفره در امارات،محل استقرار ناوگان آمریکا در بحرین، پایگاه هوایی العدید قطر، ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین، پایگاه هوایی احمد الجابر کویت ، پایگاه هوایی بگرام افغانستان، پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه را با خاک یکسان کنیم.

امریکا و کشورهای غربی به خوبی پیام سخنان رهبر انقلاب را دریافت کردند که انتقام قطعی هست و ما اسرائیل را مجازات و پشیمان خواهیم کرد.

بهترین راهبرد آمریکا در این انتقام سخت این است که حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را محکوم کنند و در این مجازات ، دخالت نکنند که به ضررشان است چون آمریکایی ها شرایط یک جنگ راهبردی در برابر ایران و جبهه مقاومت را ندارند و درصورت اشتباه ، هیمنه آمریکایی ها شکسته خواهد شد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد