پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

حق انقلاب اسلامی ایران | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 8084
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۹۶ - ۱۷:۴۲

سید کرامت فدایی/شرایط موجود و نگاه به تاریخ ۴ دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواردی را هویدا و مبرهن نموده که توجه به آن ها، سنجش و انتخاب مسیر صحیح و فضیلت بخش را نویدی آشکار می بخشد.-تمامی قدرت های حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی مستقیم با رای مردم رقم خورده است رهبری توسط […]

حق انقلاب اسلامی ایران

سید کرامت فدایی/شرایط موجود و نگاه به تاریخ ۴ دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواردی را هویدا و مبرهن نموده که توجه به آن ها، سنجش و انتخاب مسیر صحیح و فضیلت بخش را نویدی آشکار می بخشد.-تمامی قدرت های حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی مستقیم با رای مردم رقم خورده است رهبری توسط خبرگانی برگزیده می شود که اعضای آن منتخب مردمند، رئیس جمهور با آرای مستقیم مردم انتخاب می گردد. مجموعه وزرا با معرفی رئیس جمهوری که منتخب مردم است به مجلس که منتخب مردم است شکل می گیرد و هکذا. بنابرای مجموعه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی برگزیدگان ملت هستند و لاغیر . اما با این توصیف دائما شاهد کم کاری، بی عدالتی، رابطه بازی، سیستم اداری معیوب، هرج و مرج اداری، بیکاری، فساد، دلسردی، بی اعتمادی و … هستیم که علت العلل یا مردم است که دقت نکرده و بد انتخاب می نمایند یا دستگاه های نظارتی ماموریت شان را ناقص انجام می دهند و یا افراد، بعد از رسیدن به قدرت راه دیگری را سر می گیرند و شراب مستی قدرت، آنها را به انحراف می کشاند و یا سیستم و فرمول اداری معیوب و اختاپوستی است و همه را در خود می بلعد که این موضوع خود سر دراز دارد.

-به لطف خداوند و توجه اش به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری در سطح کلان، مسیر انقلاب را با همه ارزشهایش که برگرفته از وحی الهی و سنت ائمه معصومین علیهم السلام تبیین و به پیش برده و همه کسانی در هر رده و مقامی و لو ریاست جمهوری که در این بین از نردبان انقلاب بالا رفته و به ارزش ها و آرمان ها بی توجهی یا تخطی نموده اند با دست غیب الهی فرو افتاده و مزه تلخ رسوایی را چشیده اند.

-این انقلاب هم حق الله است و هم حق الناس است. حق الله است، چون بعد از ۱۴۰۰ سال با شعار دین مبین اسلام که مکمل همه ادیان الهی است پا به عرصه وجود گذاشت و با همین شعار ادامه مسیر داده است. حق الناس است چون در تاریخ اسلام، معصومین علیهم السلام، علما، فقها، عرفا و پیروان آنها مظلومانه، خون، حیثیت و همه داشته های خود را قربانی نموده اند تا دین مبین اسلام بماند و شعار خداوند قادر متعال که «این قرآن را نازل کرده و خود حافظ آن هستیم» تحقق پیدا کند.

-نظام جمهوری اسلامی وارث خون برگزیدگان الهی است که خیانت به آن جرم نابخشودنی و رسوایی باور نکردنی را در پی خواهد داشت. بنابراین به مصلحت هیچ کس در درون این انقلاب نیست تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف یا شعارهای مقدس آن را نادیده انگارد و چهار صباحی به قدرت برسد.

-تمسک به طاغوت و ابرقدرت های زمان، تضعیف نهادهای فداکاری که حافظ حدود و ثغور این مرز و بوم و نظم و انضباط داخلی بوده، تحقیر و عیب جویی به دستان پاکی که از سر ناچاری و مصلحت از اول انقلاب تاکنون تلاش کرده اند تا بوستان انقلاب را از علف های هرز و آفت های برانداز حفظ نماید، نادیده گرفتن داشته های ملت بزرگ ایران و تحقیر آنها در صحنه های بین المللی … و فراتر از همه اینها نافرمانی به ولی امری که رمز بقاء این انقلاب و امنیت پایدار آن است و موارد مشابه همگی تضعیف انقلاب و ارزش های آن است و به گواه تاریخ هر کس به هر نیتی پا در این صراط نامیزان بگذارد بدون تردید بر طبل رسوایی خود نواخته است چون این انقلاب حق بزرگ است و ان شاء الله پایدار

 

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد