پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

بهرامی: رای مردم زمان شناس حاوی پیام تغییر بود/جلب اعتماد مردم شرط اولیه هست | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40909
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۰۳ - ۰۱:۳۰

جریان راه روشن همه اقشار را نمایندگی می کند، کارگروه های تخصصی و مردمی مناطق سه شهرستان باید تشکیل شود تا به ما در جهت رفع مسایل و مشکلات کمک شود.

بهرامی: رای مردم زمان شناس حاوی پیام تغییر بود/جلب اعتماد مردم شرط اولیه هست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، دکتر محمد بهرامی سه شنبه شب در جمع برخی از مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید نوروز افزود: انتخابات در این حوزه انتخابیه شبیه بازی ایران با استرالیا بود، انتخاباتی سنگین با رقبایی مجهز و فاصله ما با رقبای ما کم بود،اما مردم زمان شناس وخواهان تغییر وضعیت موجود به مدد جریان مردمی راه روشن فردا آمدند و فاصله ما را با رقبا زیاد کردند که به تک تک این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم.

دکتر بهرامی خاطر نشان کرد، کسانی به جریان راه روشن کمک کردند که خیلی از این عزیزان را در هیچ جمعی ندیدید و در این جریان بانوان خیلی زحمت کشیدند و شور وشعور انتخاباتی را در همایش ها به عهده داشتند و از زحمات همه فعالان و زحمت کشان این عرصه تشکر می‌کنم.

منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت ؛ مردم تغییر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را می خواستند که با حضور خود این تغییر را به وجود آوردند وبالاترین مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ کشور در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و‌ مارگون بوده و این مشارکت نشان می دهد که مردم جریان راه روشن فردا که متعلق به همه است را می خواستند.

IMG 20240320 WA0012

وی خاطر نشان کرد ؛ کارگروه های تخصصی و مردمی مناطق سه شهرستان این حوزه انتخابیه تشکیل شود تا به ما در جهت رفع مسایل و مشکلات کمک شود. در مرکز شهرستان‌ها، بخش ها و مناطق مختلف حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنم.

بهرامی در ادامه افزود : این جریان باید همه را نمایندگی کند و عملکردش باید برای مردم بماند، سردسیر و گرمسیر، سفلی و علیا، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و مردم به ما اعتماد کردند و پای صندوق ها حاضر شدند واعتمادمردم شرط اصلی است.

از تلاش ها و زحمات اعضای شورای تامین استان بویژه دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی، دفتر نظارت و بازرسی استان در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر می کنم.

محمد بهرامی در پایان یک تقاضا از مردم شریف شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون داشت وگفت ؛ در روزهای گذشته وآینده بنا به شرایط کاری و حضور در جلسات مستمر آن گونه که زیبنده ی جایگاه، شان ومنزلت عزیزانم باشد، قادر به پاسخگوی تلفنی خیلی از بزرگورانی که صرفا به جهت عرض تبریک تماس گرفتند ،نبودم و ضمن معذرت خواهی از مردم شریف وبا اصالت این حوزه انتخابیه ، ان شاءالله ضمن حضور در تمامی روستاها ،با برنامه ها وراهکاری مدون ، پاسخگوی همه ی خوبان خواهم بود

پیشاپیش عید نوروز را خدمت همه مردم استان بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تبریک عرض می کنم.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد