پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

پیام تشکر و اعتذار خانواده داناپور از همراهی و همدردی مردم شریف استان | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 40906
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۰۲ - ۱۷:۲۳

متعاقب هجران جانسوز و ناباورانه جوان ناکام “مهندس اشکان داناپور” خانواده داغدار آن رعنا جوان ورزشکار با ارسال پیامی از اظهار لطف و ابراز همدردی اقشار مختلف استان در مراسمات تشییع، تدفین، خاکسپاری و ترحیم قدردانی نمودند.

پیام تشکر و اعتذار خانواده داناپور از همراهی و همدردی مردم شریف استان

متعاقب هجران جانسوز و ناباورانه جوان ناکام “مهندس اشکان داناپور” خانواده داغدار آن رعنا جوان ورزشکار با ارسال پیامی از اظهار لطف و ابراز همدردی اقشار مختلف استان در مراسمات تشییع، تدفین، خاکسپاری و ترحیم قدردانی نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

“من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”

وه چه جانسوز است داغ فرزند جوان…
بهر هر درد دوایی ست بجز داغ جوان…

در آستانه عطرافشانی بهار و پرواز پروانه های شیدایی، سرو جوان ما از خیل جامعه ورزشی و دانشگاهی پر کشید و ناباورانه خشکید و کانون خانواده و دوستان را داغدار کرد.

هر چند داغ جوان جانسوز و صبر شکن است اما در مقام بندگی و تسلیم خدای متعال با تبعیت از مولایمان حسین “ع” در هنگامه سخت عاشورا؛متمسک می شویم به زمزمه معنوی “الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک” …

با کمال احترام در مقابل همراهی و همدردی فراموش ناشدنی همه عزیزان که در این غم سنگین و صبر شکن با پیام تسلیت، ارسال تصاویر، دسته گل، حضور در مراسمات مختلف تشییع، تدفین، خاکسپاری و ترحیم موجبات تسکین دل و التیامی بر اندوه خانواده داغدار گردیدند خضوع و خشوع می نمائیم و از خداوند متعال خواهانم که توفیق جبران در مجالس بزم و سرور همه سروران را به ما عنایت فرماید.

به حکم ادب و قدرشناسی و از آنجا که حضوراً امکان عذرخواهی از همه اقشار فهیم، مشایعت کننده و نوعدوست از باب تحمل زحمات حضور و ابراز همدردی میسر نیست بر خود فرض می دانیم مراتب تعذیر و تقدیر خویش را در قالب این نوشتار اعلام و دست یکایک شما را ببوسیم.

خصوصاً عزیزان همکار در شرکت آب و فاضلاب استان، سروران، دوستان، اقوام و بستگان، آشنایان، ایلات و طوایف، بخش عزیز کبگیان، مسئولان و مدیران محترم دستگاه‌های سیاسی و اجرایی، کارشناسان و کارمندان در سطوح مختلف، نهادهای محترم نظامی و انتظامی با رده های محترم فرماندهی و یگان های زیر مجموعه، روحانیت معزز و ائمه محترم جمعه و جماعات، جامعه محترم فرهنگی، پزشکی، مهندسی، ورزشی و دانشگاهی و همه اهالی خیر و ثواب که بازماندگان را با حضور آرامش بخش خود مورد تفقد قرار دادند و مرهمی بر قلب داغدارمان شدند تشکر به کمال داریم، باشد که در محافل بزم و شادی جبران کنیم.

خانواده های داناپور، لایق پور ، پاکباز، مبشری و طایفه بزرگ عبدالهی

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد