پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به استان | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 3678
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۹۵ - ۱۳:۰۰

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به ساختمان مرکزی بیمه سلامت استان و گچساران در سفر مدیرعامل بیمه سلامت به استان خبر داد و گفت: تا پایان بهمن‌ماه این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند. سید یدالله حسینی تعداد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد را […]

اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به استان

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به ساختمان مرکزی بیمه سلامت استان و گچساران در سفر مدیرعامل بیمه سلامت به استان خبر داد و گفت: تا پایان بهمن‌ماه این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

سید یدالله حسینی تعداد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد را ۷۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۵۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال جاری به ۵۵ هزار نفر برسد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه از خدمات بیمه سلامت تاکید کرد و گفت: تاکنون چندین جلسه با مراکز درمانی، صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی در خصوص توانمندسازی بیمه شدگان برگزار کردیم.

حسینی با بیان اینکه با برگزاری نشست با اصحاب رسانه اطلاعات لازم را به منظور ارائه خدمات بیمه سلامت ارائه دادیم تا جامعه هدف نسبت به مزایای این بیمه و پوشش بیمه آن آگاه شوند، گفت: امیدواریم روزی برسد که تمام مردم استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشند.

این مسؤول به تعداد بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: تعداد بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند هزار و ۱۲۴ نفر هستند.

حسینی بیماران خاص را شامل بیماری‌های هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و ام.اس عنوان کرد و گفت: تمام داروهای بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اجلاس سراسری مدیران بیمه سلامت و حضور مدیرعامل بیمه سلامت در این همایش به دستاوردهای سفر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این سفر مطالبات دانشگاه علوم پزشکی به بیمه سلامت پرداخت شد.

وی میزان کل مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان به بیمه سلامت را ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در سفر مدیرعامل بیمه سلامت به استان ۱۸ میلیارد تومان از این بدهی پرداخت شد.

این مسؤول از تخصیص اعتبار جهت ادامه کار ساختمان اداره کل بیمه سلامت استان و شهرستان گچساران خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پیشرفت فیزیکی ساختمان اداره استان و گچساران تخصیص داده شد.

حسینی پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری اداره کل بیمه سلامت و گچساران را هر کدام ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: ساختمان اداره کل بیمه سلامت تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در خصوص احداث ساختمان در دو شهرستان دنا و لیکک قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/ق

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد