پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

رفع گره ترافیکی یاسوج با افتتاح پل چهارم بشار تا خرداد ماه | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41256
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۰۳ - ۱۳:۲۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده افتتاح و گره ترافیکی مرکز استان رفع می شود.

رفع گره ترافیکی یاسوج با افتتاح پل چهارم بشار تا خرداد ماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده افتتاح و گره ترافیکی مرکز استان رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهر یاسوج گفت در حال حاضر این پروژه فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن ریزی پروژه در حال انجام است.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تامین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد راحتر می‌شود.

وی با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک گفت: اتصال پل بشار به سروک دارای معارضاتی است که باید رفع شود.
روستا بیان کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می شود که از محل اعتبارات نفت تامین شده است.

وی همچنین با اشاره به پروژه گردشگری بام لند یاسوج تصریح کرد: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود و قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخرشنا احداث شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند حمایت خواهند کرد.
وی افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.
روستا گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تایید برسد اعطا می‌شود.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان