پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

آموزشگاه مهرآوایاسوج،الگوی برترآموزشگاهی درکشور | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41266
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۰۳ - ۱۴:۰۹

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ومعاون دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ،معاون هنری وسینمایی و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر از آکادمی موسیقی مهرآوا بازدید بعمل آوردند.

آموزشگاه مهرآوایاسوج،الگوی برترآموزشگاهی درکشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ومعاون دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ،معاون هنری وسینمایی و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر از آکادمی موسیقی مهرآوا بازدید بعمل آوردند.

آموزشگاه موسیقی مهرآوا یاسوج به عنوان الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی شد که این اتفاق برای دومین بار در کشور با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی مهرآوا یاسوج به عنوان دومین الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی شد.

در طرح ملی تابا، الگوهای موفق آموزشگاهی معرفی و تجلیل خواهند شد که امروز برای دومین بار در کشور در یاسوج این اتفاق رقم خورد و آموزشگاه موسیقی مهرآوا با مدیریت نیما آقاجری موفق با کسب این رتبه شد.

آموزشگاه موسیقی مهرآوا با هدف آموزش آکادمیک و حرفه‌ای موسیقی به علاقمندان تاسیس گردیده است. همکاری با اساتید مجرب در حوزه موسیقی کلاسیک و ایرانی برای آموزش صفرتاصد کلیه سازها به بزرگسالان و کودکان و فراهم آوردن بهترین امکانات و محیطی امن و سالم برای یادگیری از افتخارات این مجموعه می باشد. آموزشگاه موسیقی مهرآوا واقع در شهر یاسوج میباشد.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان