پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

اجرای ۳۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی طی سه سال توسط معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41204
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۰۳ - ۲۱:۰۳

معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهداء و ۳۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی طی سه سال اجرا کرده است.

اجرای ۳۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی طی سه سال توسط معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری

معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهداء و ۳۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی طی سه سال اجرا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز گوشه ای از فعالیت های سه سال اخیر این معاونت را تشریح کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ
و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. عنکبوت/۶۹
هفدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال۱۳۷۹، نقطه اوج گیری فصل جدیدی از خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین ایران اسلامی شد که توسط جوانان مومن و پای کار انقلاب رقم خورد و با گذشت بیش از دو دهه تبدیل به فرهنگی از جهاد و ایثار و از خودگذشتگی در بین آحاد مؤمنین و خصوصا جوانان مشتاق و دلداده‌ی انقلاب اسلامی و این مرز و بوم پرگهر شده است.

حضور جهادگران در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در جای جای ایران اسلامی از برکات الهی است چنان که رب جلاله در کلام خویش فرمود:
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
((آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است؛ و آنها پیروز و رستگارند)) توبه/۲۰
و به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار؛ جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

شهرام رحیمی با اشاره به کارنامه سه سال اخیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمت به مردم نعمت است و باعث افتخار ما است لذا از سال ۱۴۰۰ تاکنون فعالیت های جهادی معاونت بسیج سازندگی این ناحیه، حکایت از همراهی های بی وقفه این مجموعه با دستگاه های اجرایی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه های عمرانی ومحرومیت زدایی در دور دست ترین مناطق عشایری و روستایی استان داشته است.
معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این معاونت بیش از ۳۰۰ پروژه عمرانی و زیرساختی از جمله ساخت مسجد، خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی،ساخت منبع آب؛جدول کشی روستایی و… در کارنامه خود دارد.
رحیمی ادامه داد: تهیه و توزیع پوشاک و کفش بین دانش آموزان عشایر، تأمین و توزیع بیش ۴۵۰۰ بسته معیشتی، اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و ارائه خدمات پزشکی ودامپزشکی، بسیج سازندگی ناحیه عشایر استان عملکرد قابل توجهی داشته است.
رحیمی با تبریک سالروز تأسیس این نهاد انقلابی به همه بسیجیان و جهادگران مخلص همیشه در صحنه بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش‌های این عزیزان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه درهفته بسیج سازندگی گروه های جهادی در مناطق هدف برای خدمت رسانی اعزام می شوند برنامه های متنوع این معاونت را تشریح کرد از جمله: کارهای عمرانی شامل تعمیرحسینیه بردپهن زیلایی،جاده گلزارشهدای سیوکی، ساخت مدرسه دوکلاسه و چمن مصنوعی در منطقه سیلاب وکلوار؛دامپزشکی؛دندانپزشکی و سرکشی از خانواده های شهیدان اعزام می شوند و همچنین توزیع ۳۰ سری جهیزه به نوعروسان، توزیع ۲۰۰بسته معیشتی و…برنامه بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد درهفته بسیج سازندگی می باشد.

معاونت بسیج سازندگی ناحیه عشایری گفت: امید است که بتوانیم درسال ۱۴۰۳ در سایه تعامل و هم افزایی بیشتر، از ظرفیت های بی نظیر این نهاد ارزشی وجهادگران مخلص در راستای بهره برداری از پتانسیل های موجود و رفع مشکلات از مناطق کمتر برخوردار استان گام برداریم و راه های رسیدن به توسعه و تعالی را کوتاه تر کنیم.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان