پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

انتقاد از شورای نگهبان، صدا و سیما، بیت رهبری و قوه قضائیه در حضور رهبر انقلاب | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 8387
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۹۶ - ۱۶:۱۳

? رسانه ملی با سانسور خبری مطالبات صنفی به حق مردم، فرصت را به رسانه های ضدانقلاب میدهد تا نقش دایه دلسوزتر از مادر را برای آنها بازی کنند. جریان محافظه کار پیر و خسته صدا و سیما را در مسیری قرار داده که عملاً برنامه ای همچون ثریا تعطیل شده است. ? وقتی بیش […]

انتقاد از شورای نگهبان، صدا و سیما، بیت رهبری و قوه قضائیه در حضور رهبر انقلاب

? رسانه ملی با سانسور خبری مطالبات صنفی به حق مردم، فرصت را به رسانه های ضدانقلاب میدهد تا نقش دایه دلسوزتر از مادر را برای آنها بازی کنند. جریان محافظه کار پیر و خسته صدا و سیما را در مسیری قرار داده که عملاً برنامه ای همچون ثریا تعطیل شده است.
? وقتی بیش از نیمی از بودجه سازمان از راه تبلیغات و آنتن فروشی تأمین میشود پس دیگر نباید از تغییر سبک زندگی و مصرف زدگی جامعه گلایه کرد! البته تمامی مسئولان قبل، حال و احتمالا بعدی سازمان از گروکشی بودجه صداوسیما در دولتهای مختلف میگویند. چه زمانی رسانه ملی از بند دولتها خلاص میشود؟! و مهمتر اینکه چه زمانی صداوسیما خود را چابک میکند تا نسبت هزینه و اثرگذاری اش منطقی شود؟
? ابهامی که پس از انتشار هر کدی، موجب بحث در بین نیروهای انقلابی شده آن است که چنین اخباری، گویای نظر حضرت‌عالی است؟ آیا آنچه اعضای محترم دفتر رهبری میگویند و یا انجام می‌دهند نظر ولی امر است یا دیدگاه‌های شخصی عزیزان؟
? اگر آنهایی که صراحتاً در تبلیغات انتخاباتی وعده برجام ۲ و ۳ دادند، خواستند با موشکها ، مدافعین حرم و احکام اسلامی به بهانه های حقوق بشری معامله کنند، بازهم ما فقط باید در سالنی جمع شویم و پاسخ آنها را به صورت کارشناسی بدهیم و به این حرکت قانع باشیم؟ مگر در برجام چنین نکردیم؟ اما نتیجه چه شد، در ۱۶دقیقه با اسم نظام تصویب شد.
? مسئله از نابودی دستاوردهای هسته ای فراتر است؛ با پیگیری قطعات بعدی همچون fatf ، Ipc ، سند ۱۶۳۶ مذاکرات حقوق بشری، و پیمان پاریس عملا پازل هضم جمهوری اسلامی در هاضمه نظام بین المللی تکمیل میگردد.

✍️ امین سردارآبادی

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان