پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

شوراها و ریاست جمهوری!! | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 8209
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۹۶ - ۱۲:۳۳

✅مهندسی انتخابات/زریر حجتی به گزارش بندیر نیوز،برخی دستگاههای دولتی در یاسوج به امر آمر قانونی !! علنا در انتخابات مداخله و سلامت انتخابات را با بکارگیری منابع  و ظرفیت های اداری مخدوش کرده اند. – کلیه نطق های انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر یاسوج در روز سه شنبه ملغی گردیده که هم زمانی این امر با […]

شوراها و ریاست جمهوری!!

✅مهندسی انتخابات/زریر حجتی
به گزارش بندیر نیوز،برخی دستگاههای دولتی در یاسوج به امر آمر قانونی !! علنا در انتخابات مداخله و سلامت انتخابات را با بکارگیری منابع  و ظرفیت های اداری مخدوش کرده اند.
– کلیه نطق های انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر یاسوج در روز سه شنبه ملغی گردیده که هم زمانی این امر با حضور معاون اول ریاست جمهوری در استان شائبه بسترسازی و جانبداری محض را بوجود آورده است.
–  بر اساس اظهارات حضوری و تلفنی برخی کارکنان، کلیه محدودیت های اداری جهت شرکت در سخنرانی آقای جهانگیری برداشته شد تا با حرکات فرمایشی، تجدید روحیه در جریان اصلاح طلبی دمیده شود و پایگاه اجتماعی از دست رفته را به زعم باطل خود  ترمیم نمایند که واضح است این روش توهین به شعور مردم است.
– نمای ستادهای برخی کاندیداهای شورای شهر یاسوج با گلیم و جاجیم و بهون امانی!! برخی ادرات که نام آن دستگاه اجرایی در حاشیه صنایع دستی حک شده در مرئی و منظر مردم قرار دارد. هر چند این نحوه حمایت ها و خدمات رسانی! به طور مطلق و بدلیل کثرت کاندیداهای اصلاح طلب شامل عموم نگردیده ولی نورچشمی های به هر دلیل معروف اصلاح طلب به صورت عریان بهرمند شده اند که هم اکنون نیز این نحوه خدمات دهی ساری و جاری است.
– به منظور تقویت برخی کاندیداهای خاص اصلاح طلب در شورا، بنرها و سایر اقلام تبلیغاتی اصلاح طلبان رده های دست چندم، شبانه به نام ماموران فرمانداری و اجرائیات شهرداری جمع آوری و امحاء گردیده ولی خیابان های شهر در انحصار عده خاصی رانت خوار با پشتوانه سیاسی قرار گرفته که اوج بی عدالتی و بی انصافی است.
-سالن های اجتماعات برخی ادرات با دستور مدیران و معاونین جهت مثلا برگزاری همایش های اورژانسی “شما بخوانید انتخاباتی” با کد دادن به کارکنان اختصاص یافته که ترک کار و اینگونه سازماندهی همان  مهندسی انتخابات و تضییع حقوق مردم و البته بی اعتنایی به قانون است. علی برکت الله

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد