پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

شعار محوری بنده «قانون مندی» است | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 8042
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۹۶ - ۱۸:۰۳

فایز علی پور فیروزآباد از اهالی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.   به گزارش سایت خبری بندیر نیوز، وی با اظهار علاقه به عرصه های سیاسی و اجتماعی و صبغه خدمتگزاری به مردم گفت: انگیزه بنده از ثبت نام، تلاش جدی در جهت […]

شعار محوری بنده «قانون مندی» است

فایز علی پور فیروزآباد از اهالی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

به گزارش سایت خبری بندیر نیوز، وی با اظهار علاقه به عرصه های سیاسی و اجتماعی و صبغه خدمتگزاری به مردم گفت: انگیزه بنده از ثبت نام، تلاش جدی در جهت اجرای کامل قانون اساسی و در نتیجه حل مشکلات اقتصادی و بیکاری با شعار اصلی «قانون مندی» است.

 

علی پور فیروز آباد با بیان اینکه دارای گرایش سیاسی اصلاح طلبانه است، افزود: در میان جریان اصلاحات، انسان های خوش فکر، متعهد و آزاد اندیشی وجود دارد که با حضور در عرصه های مدیریتی نشان داده اند توانایی حل مشکلات را دارند.

 

وی مهمترین راهکار برون رفت از بیکاری و ایجاد اشتغال را اجرای دقیق قانون اساسی و تعامل با دنیا در چارچوب سه اصل اساسی «عزت، حکمت و مصلحت» دانست و خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات و رونق اقتصادی معتقد به تعامل با دنیا بجز اسرائیل غاصب هستم و در عرصه مدیریتی نیز به جوانان بدلیل پتانسیل های فوق العاده اهمیت خواهم داد و تا زمانیکه ساختار بر مبنای قانون اساسی اصلاح نشود شاهد ایجاد زیرساخت های سرمایه گذاری و حل مشکلات نخواهیم بود.

 

علی پور، تقویت حوزه دیپلماسی را جهت تعامل با دنیا ضروری دانست و تصریح کرد: نگاه مثبت به برجام جهت رونق اقتصادی یک اصل اساسی برنامه ها و شعارهای وی است.

 

وی حضور خود را در صحنه سیاست جدی دانست و افزود: چنانچه مصلحت جریانی اقتضاء کند به نفع دکتر روحانی کنار خواهم رفت. گفتنی است، علی پور ۵۳ ساله از شهرستان بویراحمد روستای فیروزآباد و دارای مدرک دیپلم می باشد.

 

انتهای پیام /ح

 

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان