پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

خوراکی‌هایی که مصرف آنها شما را ۱۰۰ ساله می‌کند | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 8019
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۹۶ - ۱۰:۵۴

رژیم غذایی نقش بسیار مهمی در اینکه چند بهار از عمر ما خواهد گذشت٬ ایفا می‌کند. به گزارش بندیر نیوز به نقل بهداشت نیوز، مصرف منظم آنتی اکسیدان ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی در افزایش طول عمر مؤثر است: بروکلی: حاوی ترکیبات تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و به از بین بردن زخم‌های معده و […]

خوراکی‌هایی که مصرف آنها شما را ۱۰۰ ساله می‌کند
خوراکی‌هایی که مصرف آنها شما را ۱۰۰ ساله می‌کند
رژیم غذایی نقش بسیار مهمی در اینکه چند بهار از عمر ما خواهد گذشت٬ ایفا می‌کند.

به گزارش بندیر نیوز به نقل بهداشت نیوز، مصرف منظم آنتی اکسیدان ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی در افزایش طول عمر مؤثر است:
بروکلی: حاوی ترکیبات تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و به از بین بردن زخم‌های معده و حتی سرطان٬ کمک می‌کند.
ماهی سالمون: این ماهی سرشار از امگا ۳ است. اگر از این ماهی‌ها به طور مرتب در برنامه غذایی خود استفاده کنیم٬ خطر بیماری‌های قلبی کمتر شده و از ما در برابر التهابات بدن که سرمنشأ بسیاری از بیماری‌های خطرناک هستند٬ محافظت می‌کنند.

آب: همیشه به قدر کافی به بدن آبرسانی کنید. این کار خطر لخته شدن خون را کمتر می‌کند. همچنین باعث می‌شود که جوان‌تر به نظر برسید.
انواع توت: توت فرنگی٬ بلوبری٬ تمشک و خلاصه انواع توت٬ مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان را در خود جای داده‌اند و بسیاری از بیماری‌ها را که زندگی ما رو تهدید می‌کنند٬ از ما دور نگه می‌دارند.
سیر: ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود در سیر از فعالیت ترکیبات سرطان زا در بدن جلوگیری می‌کنند.
روغن زیتون: چربی‌های غیر اشباع مونو موجود در روغن زیتون٬ با سلامت مغز و قلب در ارتباط هستند و از بروز سرطان نیز جلوگیری می‌کنند. به علاوه٬ کسانی که از رژیم غذایی حاوی روغن زیتون استفاده می‌کنند٬ چین و چروک‌های کمتری در پوست خود دارند.
مغزها: وجود چربی‌های سالم٬ پروتئین٬ فیبر٬ ویتامین‌ها و مواد معدنی در مغزها آنها را به سالم‌ترین میان وعده‌ها تبدیل کرده است. البته همه مغزها از نظر خواص مشابه هم نیستند و بعضی از اونها اثرات مفیدتری بر روی سلامتی دارند٬ مثل گردو و بادام.

منبع: بهداشت نیوز

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان