پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

تروریست‌های داعش؛ از شکست‌های گسترده در سوریه تا پیام صوتی برای تسخیر تهران | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 7974
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۹۶ - ۱۰:۳۳

تروریست‌های داعش؛ از شکست‌های گسترده در سوریه تا پیام صوتی برای تسخیر تهران به گزارش بندیر نیوز به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی ۲۲۵ منطقه را از چنگال تروریست‌های داعشی آزاد کنند. بر این اساس، مناطق […]

تروریست‌های داعش؛ از شکست‌های گسترده در سوریه تا پیام صوتی برای تسخیر تهران

6041436 121

به گزارش بندیر نیوز به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی ۲۲۵ منطقه را از چنگال تروریست‌های داعشی آزاد کنند.
بر این اساس، مناطق آزاد شده از چنگال تروریست‌های داعشی از یکم ماه ژانویه۲۰۱۷ (۱۲ دی ماه) از سوی ارتش سوریه به ۲۲۵ منطقه رسیده است.
همچنین این وزارتخانه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته دو منطقه دیگر در قنیطره و سویدا به آتش بس فراگیر سوریه پیوستند که به این ترتیب تعداد مناطقی که به صلح فراگیر سوریه پیوسته‌اند به یک هزار و ۴۳۶ منطقه رسید.
با این وجود، هنوز مذاکرات صلح برای الحاق مناطق تحت کنترل شورشیان مسلح در حلب، دمشق، حمص، حما و قونیطره ادامه دارد.
در سوی دیگر، اخبار داعش از عراق حاکی از آن است که این گروه تروریستی ۳۰ نفر از ساکنان موصل که قصد فرار از شهر را داشتند به قتل رساند و به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان جنازه آنها را در کوچه‌ و خیابان‌های شهر رها کرده است.
همچنین امروز (سه شنبه) ابوالحسن مهاجر – سخنگوی تروریست‌های داعش – با انتشار فایلی صوتی کشورهای خاورمیانه و ایران را تهدید کرد. در این فایل صوتی، مهاجر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را احمق توصیف می‌کند.
سخنگوی داعش همچنین در گزافه‌گویی‌هایی آشکار مدعی تسخیر پایتخت ایران می‌شود. وی همچنین علمای عربستان را علمای طاغوت خواند و مردم این کشور را دعوت به قیام کرد.
نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد