پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

کسانی که خود را واجد شرایط در قانون اساسی نمی‌دانند برای نامزدی اقدام نکنند | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 7960
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۹۶ - ۱۵:۱۵

 کسانی که خود را واجد شرایط در قانون اساسی نمی‌دانند برای نامزدی اقدام نکنند آیت الله آملی لاریجانی: رئیس قوه قضاییه گفت:کسانی که خود را واجد شرایط مذکور در قانون اساسی نمی دانند اصلاً برای نامزدی اقدام نکنند. به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه […]

کسانی که خود را واجد شرایط در قانون اساسی نمی‌دانند برای نامزدی اقدام نکنند

 کسانی که خود را واجد شرایط در قانون اساسی نمی‌دانند برای نامزدی اقدام نکنند
آیت الله آملی لاریجانی: رئیس قوه قضاییه گفت:کسانی که خود را واجد شرایط مذکور در قانون اساسی نمی دانند اصلاً برای نامزدی اقدام نکنند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: بنا نیست در جمهوری اسلامی ایران در ایام انتخابات،کارهای کلیشه ای کشورهای دیگر تکرار شود و آنچه وظیفه ما و همه نامزدان و هواداران آنهاست، رعایت اصول اخلاقی است و اگر کسانی خودشان را واجد شرایط مذکور در قانون اساسی نمی دانند اصلاً برای نامزدی اقدام نکنند.

وی گفت: میان جمهوری اسلامی ایران و برخی کشورها مانند آمریکا تفاوت وجود دارد و ما نحوه برخورد نامزدهای انتخاباتی را در آمریکا دیدیم که چطور مرزهای اخلاقی را زیر پا گذاشتند و بنا نیست این رفتارهای ناصحیح انسانی و اخلاقی در جمهوری اسلامی ایران رخ دهد، چرا که معیارهای ما اسلامی است.

رئیس قوه قضاییه افزود: همه باید کمک کنیم تا انتخاباتی سالم، شایسته و در تراز جمهوری اسلامی ایران و با حضور اکثریت مردم محقق شود و نخستین شاخصه آن رعایت اخلاق است.

وی گفت: البته انتقاد کردن و برجسته کردن مزایای نامزدان انتخاباتی کار معقولی است.

آیت الله آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش به وظایف شورای نگهبان در بحث نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: توقع ما این است که این نهاد پر اهمیت کشور همچون گذشته براساس مُرّ قانون اساسی عمل کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان