پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

بهترین دمنوش‌های لاغری | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 7384
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش بندیر نیوز،     ۱-  دمنوش بابونه: دمنوش بابونه از گیاهان خشک شده بابونه تهیه می‌شوند که منبع غنی آنتی اکسیدان‌های مختلف است. این دمنوش به آرامش و تقویت مغز و اعصاب کمک می‌کند و همین‌طور در درمان عفونت نیز مؤثر است. دمنوش بابونه باعث تقویت مغز و اعصاب می‌شود.     ۲- دمنوش زنجبیل:   […]

بهترین دمنوش‌های لاغری

به گزارش بندیر نیوز،

    ۱-  دمنوش بابونه: دمنوش بابونه از گیاهان خشک شده بابونه تهیه می‌شوند که منبع غنی آنتی اکسیدان‌های مختلف است. این دمنوش به آرامش و تقویت مغز و اعصاب کمک می‌کند و همین‌طور در درمان عفونت نیز مؤثر است. دمنوش بابونه باعث تقویت مغز و اعصاب می‌شود.

    ۲- دمنوش زنجبیل:   زنجبیل گیاهی است که علاوه بر لاغری و سوزاندن چربی‌ها خواص بسیاری دارد. دمنوش لاغری زنجبیل اگر چه کمی تند است ولی لاغرکننده‌ای قوی محسوب می‌شود.

    ۳- دمنوش زیره و زنجبیل و چای سبز و نعنا : ترکیب چای سبز با نعناع و زنجبیل و زیره فوق‌العاده است. در کشورهای خارجی به این دمنوش “چای عربی” می‌گویند که خاصیت لاغری دارد.   زنجبیل لاغرکننده‌ای قوی محسوب می‌شود.

۴- دمنوش سیر و لیموترش و عسل: آب ولرم را در ظرفی بریزید، حبه‌های سیر را له کنید تا آب به جوش بیاید. سپس ظرف را از روی حرارت برداشته اجازه دهید خنک شود، عسل و آب لیمو را اضافه کنید. ملایم هم زده و کمی بعد صاف نمایید. هر روز ۳ بار نصف لیوان از این دمنوش لاغری فوق‌العاده میل کنید.    با استفاده مداوم از این دمنوش، به تأثیر لاغرکننده آن پی خواهید برد.

۵- دمنوش لاغری ترش: یکی از بهترین دمنوش‌ها برای لاغری، چای ترش است. این دمنوش علاوه بر اینکه باعث دفع چربی‌ها می‌شود، به تقویت عضلات نیز کمک بسیار می‌کند. این دمنوش را باید ۱۰ روز، روزی ۲ بار میل کنید و سپس ۵ روز وقفه ایجاد کنید تا نوبت بعدی.

    ۶- دمنوش برگ بو و دارچین:   دمنوش لاغری برگ بو و دارچین از دیگر دمنوش‌هایی است که به شما کمک می‌کند کاهش وزن پیدا کنید.    برگ بو و دارچین به کاهش وزن کمک می‌کند

۷- دمنوش رازیانه: دمنوش لاغری رازیانه متابولیسم بدن را سرعت می‌بخشد. در نتیجه کالری‌ها سریع‌تر مصرف می‌شوند و انرژی حاصل از آن به چربی‌سوزی کمک می‌کند. برای تهیه دمنوش لاغری رازیانه مانند دمنوش‌های قبل دانه‌های رازیانه را با آب بجوشانید و سپس صاف کنید.

۸- دمنوش گزنه: دمنوش گزنه فقط به کاهش وزن و سوزاندن چربی‌ها کمک نمی‌کند، این معجون بدخلقی و بی‌حوصله‌گی را هم رفع می‌کند.

 ۹- دمنوش زیره: زیره گیاهی گرم و ضد نفخ است که مصرف آن به افراد چاق توصیه می‌شود.

انتهای پیام/ح

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان