پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

۱۷۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 6904
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۹۵ - ۱۷:۱۶

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان بوده که ۶۷ میلیارد آن از طریق اوراق مشارکت تخصیص یافته است. به گزارش بندیرنیوز؛ سید موسی خادمی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: دستگاه‌ها مطالبات پیمانکاران را در پروژه‌های ملی و ملی استانی شده را مشخص و با مراجعه […]

۱۷۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان بوده که ۶۷ میلیارد آن از طریق اوراق مشارکت تخصیص یافته است.

به گزارش بندیرنیوز؛ سید موسی خادمی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: دستگاه‌ها مطالبات پیمانکاران را در پروژه‌های ملی و ملی استانی شده را مشخص و با مراجعه به وزارت اقتصاد این مطالبات را وصول کنند، ضمن اینکه ۶۷ میلیارد اوراق مشارکت هرچه سریع‌تر جذب شود.

خبرگزاری فارس: جذب 67 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها تا آخر هفته جاری نام پروژه، مطالبات قطعی و  بالای ۵۰ میلیون تومانی پیمانکاران را به سازمان اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ارسال کنند تا از محل اوراق مشارکت مبلغی به پیمانکاران اختصاص داده شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری‌ها مطالبات زیادی از دولت دارند که مطالبات شهرداری‌ها در اوراق مدنظر قرار گیرد.

خادمی عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها مانند محیط زیست نمی‌توانند از محل اوراق مشارکت استفاده کنند که از محل نقدینگی استان به این ادارات تخصیص داده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اعتبارات سفر در لایحه بودجه ۹۶ دیده شود، گفت: اعتبارات پروژه‌های ملی و ملی استانی شده سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در بودجه سال ۹۶ دیده شده است.

انتهای پیام/ح

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان