پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

عاشورای ۸۸ و اوج هتاکی فتنه‌گران؛ لکه ننگی که عاشورائیان فراموش نخواهند کرد | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 6781
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۹۵ - ۱۵:۲۶

در حالی که میلیون ها عزادار ایرانی در عاشورای حسینی (۱۳۸۸/۱۰/۷) مشغول عزاداری بودند، تعدادی از پیاده‌نظام خیابانی جریان فتنه قبل از ظهر عاشورا با برگزاری تجمع‌های غیرقانونی در برخی خیابان‌های تهران که هیچ شباهتی با عزاداری اباعبدالله الحسین نداشت، به طرح شعارهای ضد انقلابی و ساختار شکنانه و تخریب اموال عمومی پرداختند. به گزارش […]

عاشورای ۸۸ و اوج هتاکی فتنه‌گران؛ لکه ننگی که عاشورائیان فراموش نخواهند کرد

در حالی که میلیون ها عزادار ایرانی در عاشورای حسینی (۱۳۸۸/۱۰/۷) مشغول عزاداری بودند، تعدادی از پیاده‌نظام خیابانی جریان فتنه قبل از ظهر عاشورا با برگزاری تجمع‌های غیرقانونی در برخی خیابان‌های تهران که هیچ شباهتی با عزاداری اباعبدالله الحسین نداشت، به طرح شعارهای ضد انقلابی و ساختار شکنانه و تخریب اموال عمومی پرداختند.

به گزارش بندیر نیوز؛ آشوبگران که با پشتیبانی و دعوت رسمی اصحاب داخلی فتنه از جمله موسوی، خاتمی و کروبی در اغتشاشات حضور پیدا کرده بودند در عاشورای ۸۸ با سر دادن سوت، کف، هلهله و شعارهای بسیار اهانت آمیز و حمله به نمادهای عاشورایی عمق بی اعتقادی خود به ارزش‌های اسلامی به نمایش گذاشتند. یکی از سخیف‌ترین و هتاکانه‌ترین اقدامات فتنه‌گران در این روز تعرض و سنگ پرانی به عزاداران حسینی بود که در حال اقامه نمازظهر عاشورا بودند. اوج سقوط سران فتنه و آشکار شدن چهره واقعی آنها برای مردم انقلابی ایران آنجا بود که میرحسین موسوی در اقدامی نانجیبانه عاملان بی‌حرمتی‌های روز عاشورا را مردان خداجو نامید و به حمایت از آنها پرداخت! گرچه فتنه‌گران کوشیدند که از عزاداری های محرم نیز به مثابه ابزاری برای پیش‌بردن مقاصد سیاه سیاسی خود استفاده کنند کما اینکه پیش از این با رای مردم در انتخابات، عکس امام (ره)،‌ روز قدس، روز دانشجو هم اینچنین کرده بودند،‌ اما در این کار ناکام ماندند. پس از ماه ها فتنه پیچیده که حتی خواص را هم درگیر خود کرده بود،خباثت فتنه گران در عاشورای ۸۸ و آشکار شدن ماهیت ضد دینی-ایرانی آنها، غیرت حسینی(ع) را در رگ‌های مردم به جوشش انداخت و طومار ۸ ماهه فتنه گری با حماسه مردمی ۹ دی به پایان رسید.

نکته اینجاست، پس مانده های فتنه ۸۸ که همکاری آنها با دشمنان ملت ایران در ائتلاف غربی-عربی برهمگان آشکار شده، می خواهند با گذشت زمان چهره کریه و پلید فتنه‌گران را بزک کنند و با پررویی در مقام مدعی هم برآیند(!) اما عاشورای حسینی(ع) و حافظه تاریخی ملت ایران از وقایع تلخ و ناگوار سال ۸۸ که با خیانت این افراد به وقوع پیوست، هیچگاه به آنها این اجازه را نخواهد داد عرض اندامی کنند و باید بپذیرند همچون یزیدها و ابن زیادها و ابن سعدها به زباله دان تاریخ پرتاب شده اند.

انتهای پیام/ح

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان
متاسفم مطلبی برای نمایش وجود ندارد