پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

گوشت تلخ!؟ یهود، کارش را بلد است | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 41017
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۰۳ - ۱۳:۴۵

شبکه ناپیدای یهود، هم پول دارد و هم آدم. هم آیت الله و استاد دارد و هم رسانه و ارتباطات.پروپاگاندای «گوشت تلخ» برای تخریب آقای پناهیان، آدرس انحرافی است…

گوشت تلخ!؟ یهود، کارش را بلد است

به نظر می رسد پروپاگاندای «گوشت تلخ» برای تخریب آقای پناهیان، آدرس انحرافی است. اینکه گفته شد این تعبیر از زبان دشمنان حضرت است هم، بی اثر است. چرا ؟؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز، اصل داستان حمله به جناب پناهیان مربوط به مطالب شب‌های قبلی اوست، آنجا که با ظرافت و فتانت کمی پرده اسرار شبکه نفوذ را کنار زد و از فراموشی عامدانه یهودشناسی گفت و پرسید: چطور می شود بچه های ما در طول دوازده سااااال درس خواندن، حتی یک کلمه از این اصلی‌ترین دشمن اسلام و پیامبر مطلبی ندانند!! و ادامه داد که این کدام شبکه مخفی است که به رغم همه این سال‌ها پیگیری، اجازه نمی دهد حتی یک کلمه از سازمان توطئه یهود در کتاب مدارس ایران بیاید؟؟

داستان گوشت تلخ بهانه است. دلیل حمله هماهنگ اخیر به آقای پناهیان اینجاست، اما عوامل ناسی یهود و شبکه پرسابقه زیتون در ایران، حتی اینجا هم حاضر به نام بردن از فتنه یهود نیست! تا مبادا شاخکهای جامعه نسبت به ضرورت شناخت این کانون فتنه در ارکان حکومت و جمهوری اسلامی حساس شود.

هدف، تخریب شخصیت پناهیان است تا حرف اصلی او شنیده نشود!
شبکه ناپیدای یهود، هم پول دارد و هم آدم. هم آیت الله و استاد دارد و هم رسانه و ارتباطات.

یهودای ایران، کارش را بلد است!

✍ زارع

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان