پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 0917       حمایت از کالای ایرانی      
r_search r_search

خانه های دانشجویی بلای جان اجتماع | پایگاه خبری تحلیلی بندیر نیوز

کد خبر: 3509
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۹۵ - ۱۳:۴۰

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: حال و روز کهگیلویه و بویراحمد با معضلات اجتماعی کنونی چندان خوب نیست. فریبرز نیکدل ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی که با حضور معاون وزیر کار، استاندار و سایر مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: حال استان به واسطه معضلات اجتماعی خوب نیست. وی با بیان اینکه […]

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: حال و روز کهگیلویه و بویراحمد با معضلات اجتماعی کنونی چندان خوب نیست.

فریبرز نیکدل ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی که با حضور معاون وزیر کار، استاندار و سایر مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: حال استان به واسطه معضلات اجتماعی خوب نیست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی دغدغه بسیاری دارند، گفت: همه باید در دستگاه‌های مختلف و با کمک مجموعه دولت برای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

نیکدل با اشاره به استقبال خوب مردم از دولت، خاطرنشان کرد: باید کهگیلویه و بویراحمد را به مشکلاتی که وجود دارد از جمله در بحث حاشیه‌نشینی با نگاه ویژه‌ای مورد توجه قرار دهیم.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه‌های ما هم وضعیت خاصی دارند و در بحث خوابگاه‌ها مشکلات زیادی وجود دارد که خانه‌های دانشجویی امروز بلای اجتماعی در استان شدند، زیرا به لحاظ زیرساخت‌ها مشکلات زیادی داریم.

نویسنده: بندیر نیوز
نظرات بینندگان